neděle 8. března 2015

Únorový Brandnooz Box - pozdě, ale přece

Ahoj, přeji hezkou neděli,

včera jsem si šla pro další vydání boxu, tentokrát kvůli logistickým potížím o týden později než obvykle. Naštěstí už tentokrát přišel a těšila jsem se na něj ještě víc. Pozitivní na tom všem je, že za tři týdny se můžeme těšit na další balení :-)

Co jsem z boxu vybalila tentokrát?


Už od pohledu je jasné, že se nachází v boxu docela dost věcí a některé z nich jste už mohli vidět v lednovém vydání...



Mangový džus Jumex byl už v lednovém čísle, takže bohužel žádná novinka. Je škoda, že jsme nemohli ochutnat třeba jinou příchuť.


Tomato Mix je kořenící směs, kterou oceníte při přípravě různých italských omáček. Ráda jsem používala od Grešíka něco podobného, takže až se vrhnu na špagetovou omáčku, ráda tam přisypu i toto koření.


Sýrové bertyčky jsou klasické "hospodské tyčinky", které si pamatuju od dětství. Na první pohled jsou trochu světlejší a posypané klasicky solí. Tuto sůl si vždycky odlupuju, protože mi nechutná. Ale celkově tyčinky mám ráda, takže proč ne :-)



Další novinkou v boxu jsou ovocné tyčinky od Emco. Ty si už pár týdnů kupuju, protože byly ve slevě v Bille. Ochutnala jsem malinové i tyto s růžovým grepem a chutnaly mi více tyto, takže jsem za ně moc ráda. Jde o moc dobrou svačinku, navíc s obsahem ovesných vloček. Celkem i zasytí, když potřebujete dobít energii. Asi nebudou volbou pro každého, mi však chutnají moc :-)


Opět věc, kterou už znám. Jakmile se objevily v obchodech, zkusila jsem právě tuto grahamovou verzi. Jsou dobré, líbí se mi na nich, že nejsou přesolené, jak to bývá u jiných snacků či krekrů. Navíc jde o český výrobek.


Minule jsme mohli ochutnat zelený čaj, tentokrát černý s příchutí Blueberry Muffin - tedy borůvkového muffinu. Černé čaje už docela dlouho nepiju, i když občas udělám výjimku. Na novinku se těším a moc ráda ochutnám.


Zaujal mě tento mátový sirup domácí výroby s označením bio. Má moc hezký malovaný obal a je vhodný na šťávy nebo do různých limonád. Ihned mě napadlo ho nějak zakomponovat při přípravě mého oblíbeného mojita.



Jako poslední je tady energy drink Seraf, kterého se ihned chopil Kuba. Je s extrakty s bylin, i když ani to mě nepřesvědčilo, abych ho ochutnala. Bohužel kofeinové nápoje mi nedělají dobře, takže nechci riskovat nevolnost.. Pro někoho příjemné překvapení, pro mě bohužel přešlap.

Když to celkově shrnu, jsem boxem víceméně spokojená. Je škoda, že se pořád opakují ty stejné věci (např. džusy od Jumexu). Ráda bych v boxu ochutnala nějakou čokoládu, která snad nikdy nebyla. Tak snad se brzy dočkám. Jinak hodnotím Brandnooz box za únor kladně, dost věcí využiju.


1 komentář:

  1. Přijde mi, že je v něm nějak málo věcí, poslední dobou :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat