úterý 3. března 2015

I Love Bijou TOP oblíbenci - únor 2015

Ahojky,

měsíc je opět fuč a proto jsem sepsala své oblíbence, na jaké jsem nedala dopustit.

Únor byl pestrý i těžký zároveň, ale tak už to v životě chodí. Jak jsem si myslela, že na mě nemoc nevleze, bohužel mě viróza přece jen skolila a ještě dnes se necítím úplně ve své kůži. Snad už ale bude lépe a pokud na tom jste podobně, přeji brzké uzdravení.

Ale celý měsíc nebyl tak špatný, bylo sice hodně práce, ale také občas i nějaká ta zábava, bez které to prostě nejde. Pojďme se podívat na věci, které mi udělaly v únoru radost a díky kterým jsem si aspoň trošku zpestřila všední dny.


BIŽUTERIE



Nový přírůstek do sbírky - kamínkový náhrdelník z kovu gun-metal. Je moc krásný a hned jsem si ho zamilovala. Opět jsem ho objednávala z Ebay. 


HUDBA

Naprosto jsem si oblíbila jednu z písniček, která se objevila v 50 odstínech a pokaždé mám z ní husí kůži - Ellie Goulding - Love Me Like You Do. Myslím, že nebudu jediná :-)

http://youtu.be/AJtDXIazrMo?list=LL5oewkjhzeUtz1j7vLU-EuQ


FILM/SERIÁL



Na premiéru filmu 50 odstínů šedi jsem se těšila několik měsíců, co jsem poprvé uviděla trailer. Knížku jsem nikdy nečetla, ale film je zaujal moc. Proto jsem netrpělivě čekala, až se objeví v našich kinech a při první příležitosti koupila lístky. Vyplatilo se čekat, film se mi moc líbil a hudba v něm ještě víc. Určitě si ho seženu i na DVD, až vyjde.

Forever (Forever) — 1. série
Zdroj foto: SerialZone

V posledním měsíci jsme se dívali na nově objevený seriál Forever, který je kriminální a originální v tom, že hlavní hrdina je nesmrtelný. Je tam dost vtipu a třeba si najde i vás a vtáhne do děje. Pokud máte rádi Monka, třeba se vám zalíbí i tento seriál :-)


Hodně jsem si oblíbila každodenní koukání na starší díly pořadu Ano, šéfe s Z. Pohlreichem a také sledování Chcete být milionářem na Telce. 




JÍDLO A PITÍ

Zamilovala jsem si citronový čaj se zázvorem, který můžu prakticky pořád.

Bohužel jsem vaření v únoru moc nedala, už kvůli velké časové zatíženosti, tak jsme si zašli občas do restaurace, třeba do Potrefené Husy na steak s omáčkou ze zeleného pepře...


... a kuřecí prsíčka plněná sýrem a sušenými rajčaty s grilovanou zeleninou a opečenými brambůrky:




RADOSTI

V únoru jsme stihli trochu té kultury. Kromě kina a 50 odstínů šedi to byl v pořadí druhý letošní ples, který se nakonec moc vydařil. Po prvních minutách hraní jsme na sebe s partnerem koukali, jestli jsme si nespletli lokál. Typickou dechovku jsme prostě v Praze nečekali. Naštěstí se to potom zlomilo a hrály i "modernější" písničky, na které se dalo hezky zaskotačit. Koupili jsme si 10 losů do tomboly z nichž 5 bylo výherních :-) Šaty jsem měla dlouhé černé a vyčesala jsem si drdol, který obvykle nenosím.




Co jste si oblíbili v měsíci únoru vy? 



4 komentáře:

  1. Jooo, tu písničku od Ellie Goulding miluju. Pouštím si ji skoro každý den :D Jinak Potrefená Husa je super restaurace, ráda tam chodím a jídla jsou fakt luxusní :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Všimla jsem si, že v každé Potrefené Huse mají odlišnou nabídku i ceny, do jaké chodíš nejradši? Jinak máš moc hezké stránky :-)

      Vymazat
  2. Love me like you do si pouštím snad každý den, miluji ten song a také z něj mám trochu husí kůži,
    k filmu se perfektní hodí :) 50 odstínů se mi moc líbilo a těším se, až vyjde na DVD :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsme na tom stejně, nevěřila bych, že budu z filmu tak nadšená, knížku bych totiž asi nečetla. Zpracovali to fakt moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat