sobota 28. února 2015

Jak skladuji bižuterii

Ahoj, přeji pěkný víkend :-)

pokud máte větší množství bižuterie, třeba se vám bude hodit takový mini článek na to, jak ji skladovat.

Na náušnice a nejnošenější kousky náhrdelníků používám klasický stojan na šperky (cenu už si nepamatuji). Je ve stříbrné barvě a jsem s ním docela spokojená. Menší náušnice pak skladuji v krabičkách (např. plechové dóze od čokolády). Poslední dobou moc náušnice nenosím, když už, tak jen ty menší pecky do uší.

Co se druhů týče, ve sbírce mám takovou všehochuť. Na háčcích můžete najít jak kupovanou bižuterii (především značky Six), tak i moje vlastní výrobky, které občas také provětrám.








Kvůli stále většímu množství nových kousků náhrdelníků jsem si ve sbírce musela udělat trošku pořádek. Skřínka už nestačila, takže jsem hledala nějaký jiný způsob. Nakonec jsem využila jednoduchou komodu v ložnici se čtyřmi šuplíky, kterou jsme měli dost prázdnou.

Jednotlivé šuplíky jsem "vystlala" nepoužívanými šátky nebo těmi, které měly nějakou dírku a byly už nenositelné. Posloužily ale skvěle, protože tak jednotlivé náhrdelníky mají měkkou podestýlku. 



Většinu kousků už znáte, akorát ten rose-gold náhrdelník uprostřed jste nejspíš ještě neviděli. Ten jsem pořídila minulý rok ve slevách v H&M za 10 Kč :-)





Když dojdou nějaké nové kousky, musím si sbírku přeskládat. Nejspíš je seřadím podle barev, aby byl výběr co nejjednodušší.

Jak skladujete svou bižuterii vy?

4 komentáře: