úterý 3. února 2015

Lednové kosmetické nákupy z Drážďan + moje poznatky

Přeji pěkné úterý,

v dnešním článku vám chci představit novinky do mé kosmetické sbírky, které jsem pořídila v Německu.

Do Drážďan jsme jeli celkově už potřetí, poprvé ale extra kvůli povánočním výprodejům. Cesta byla pohodová, jelikož se už ve městě dost vyznáme, nebyl problém najít vše, co jsme potřebovali. Nejprve jsme zavítali do nákupního centra Altmarkt, kde bylo v jedenáct hodin ještě celkem málo lidí. První kroky vedly do New Yorkeru, kde slibovali 70% slevy. Tak jsme se tedy šli mrknout, co bychom se nám líbilo. Našla jsem tam úplně parádní šedý kabát s koženkovým límcem zlevněný v přepočtu z 1050 Kč na 300 Kč. No nekup to, seděl bezvadně a unosím ho hlavně na jaře, protože nejde o úplně teplý kousek. Dívala jsem se i na doplňky, ale nic moc se mi nelíbily. Kuba si vybral nakonec dvě košile a tričko, celkově zaplatil 15 EUR. Měl z toho radost a já teda taky.

Potom naše kroky vedly do Centrum Galerie, kde jsme očekávali největší nápor lidí, už kvůli Primarku. A nemýlili jsme se, v sobotu po obědě se tam opravdu nevydávejte.. :-) Třípatrový obchod byl narvaný lidmi, navíc zboží bylo pro mě tak nějak špatně rozmístěno, že jsem se tam chvilkami i ztrácela. Šla jsem cíleně na bižu (jak jinak) a kouknout na nějaké kabelky. Našly se tam pěkné kousky za 2 Eura, ale takové dost obyčejné. Ale přece jen jsem si chtěla jeden odnést, v kombinaci zlaté a třpytivé stříbrné barvy. Když jsme však mířili k pokladnám, obrovská fronta mě odradila. Přece kvůli jednomu kousku nebudu trčet 3/4 hodiny v řadě na placení. Náhrdelník jsem vrátila a šli jsme se podívat do Müllera na nějaké laskominky a čaje.




Nakonec jsme měli v plánu ještě drogerii, tak jsme zašli do DM. Chtěla jsem si koupit něco, co tady u nás běžně není k sehnání. Kosmetiku p2 jsem zkusila už před rokem (stíny mě tenkrát moc neuchvátily), ale dala jsem jí přece jen šanci.

Nakonec jsem si vybrala řasenku 5-D star mascara v tomto moc pěkném gunmetal provedení. Kartáček je klasický, avšak zahnutý. Vždycky si vybírám podobné typy kartáčků, takže teď jsem zkusila trošku změnu a tou je ten tvar.


Už jsem měla možnost ji vyzkoušet. Obsah řasenky není moc tekutý, pěkně přilne na kartáček. Bála jsem se, že bude vyschlá (špatné zkušenosti z drogerií), ale nakonec to tak není. Pěkně řasy nabarví a prodlouží, objem veliký neudělá (alespoň na mých řasách). Schne velmi rychle a neslepuje řasy. Myslím, že jsem zvolila dobře. Stála mě necelé 3 Eura.



Je skvělé, že v německých drogerkách nemusíte otvírat každou řasenku kvůli tvaru kartáčku. U každé řasenky máte vyobrazený reálný kartáček. Kéž by se to zavedli i u nás :-)


Druhým úlovkem je tato tvářenka Glow Touch v odstínu 010 Touch of berry. Jak už název napovídá, je se třpytivým nádechem do vínovorůžova. Balení je klasické plastové, tak jak třeba u značky Essence. Neotevírá se mi moc dobře, což je škoda. Snad se zavírání brzy nezničí.


Zde v akci na ruce ve dvou vrstvách. Má jemný zlatavý třpyt. Není hodně pigmentovaná, díky tomu se s ní ale celkem dobře pracuje a nemůže se stát, že byste to s ní po pár tazích přehnali. Co jsem si ji koupila, používám na tváře pouze ji. Tak uvidím, jak dlouho mi to vydrží.



Štětec na tvářenku jsem potřebovala jako sůl. Donedávna jsem používala jeden na všechno a už ho mám v dost tristním stavu. Sáhla jsem teda po tomto od Ebelin. Určitě se dá sehnat i u nás, ale ještě mi zbývalo dost peněz k útratě, proto jsem ho hodila do košíku také. Po vybalení se mi zdál jemný, ale na tváři to taková sláva není. Uvidíme, jak to bude časem, ale zatím jsem tak trochu zklamaná..

Štětiny jsou dost hrubé, na tváři není extra příjemný. Předchozí štětec z Rossmanna byl teda o dost lepší, i přes značné vypelichání se s ním dá pracovat. Uvidím, jaký nakonec bude tento.



Když jsme šli k pokladně, všimla jsem si ještě sprchových gelů značky Balea, které mám moc ráda. Za cenu 0,55 EUR (=15 Kč) jsem je tam nemohla nechat. Vzala jsem si ty s vůní Maracuja a v limitované edici Purple Kisses s ostružinou a nějakou květinou. To byl skvělý kup.


Moc jsme toho nekoupili, ale den jsme si užili, i když to bylo dost náročné. Už teď si říkáme, že příště asi vyrazíme do jiného německého města. Ještě jedna poslední fotka z Altmarktu u kluzistě:



Máte nějaký tip kam vyrazit, ale aby to bylo dobře dostupné z Prahy? Byly jste také v Drážďanech? A co jste si během ledna koupily vy?

3 komentáře:

  1. sprcháče od Balei jsou moc super, hlavně nádherně voní <3

    OdpovědětVymazat
  2. Primark to s frontami má podle mě dobře vymyšlené. I když to vypadá hodně na dlouho, tak to díky jejich systému rychle odsýpá. Myslím, že dlouho bys nečekala :) Jinak jsem hodně nevšímavá, ale minimálně DM u Alverde má u každé řasenky venku ty kartáčky, tak se dají pěkně osahat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, že jsem nebyla víc trpělivá, tak třeba zase příště :-) Když jsem viděla ty hory lidí, tak jsem prchala :-) Abych pravdu řekla, tak Alverde hodně obcházím, takže jsem si toho ani nevšimla. Ale díky za info :-) Škoda jen, že nejsou kartáčky u všech stojanů s kosmetikou. To by pak nebyl takový problém s vyschlými řasenkami, kolikrát jsem je už musela reklamovat..

      Vymazat