neděle 1. února 2015

Brandnooz Box za leden 2015

Ahoj,

při neděli si dáme zase trošku toho jídla, protože jsem si v pátek byla pro další balíček s jídlem - tentokrát lednové vydání Brandnooz boxu. Strašně se na něho každý měsíc těším, nebylo tomu jinak ani teď. A jak se mi další box líbí?

Zdá se mi, že tento měsíc bylo v boxu dost málo věcí na ochutnání, celkově 7 + 1 věc, kterou jsem dostala v rámci bonusu na webu.


Jako první jsem vytáhla strouhaný křen od Efka. Křen obecně ráda nemám, takže ho asi nevyužiju a podaruju dál :-)



Sójová omáčka značky Kikkoman mě potěšila moc. Sice je docela drahá (110 Kč), ale v kuchyni se určitě neztratí a těším se, až ji vyzkouším. Škoda jen, že kvůli vysoké ceně snížila o dost počet kusů produktů v boxu.


Alpro sójové mléko jsem chtěla vždycky vyzkoušet. Je bez přidaného cukru (toho se trošku obávám) a obsahuje také vitaminy a vápník. Jsem na něho sama zvědavá.


Jako další jsem v balíčku našla tyto knackebroty od Racia. Obyčejně je mám ráda, tyto s česnekovou příchutí vyzkouším moc ráda. Dobrá volba od Brandnooz :-)


Další čaj v boxu, paráda :-) Zelený čaj s příchutí citronových makronek. Těším se na něho, určitě brzy vyzkouším. Navíc čaje od Liptonu kupuji, hlavně ty citrusové.


První produkt, který jsem okamžitě otevřela. Krekry od Tuty jsem už jednou ochutnala, v jiné chuťové verzi. Tyto jsou také moc dobré, někdy si je určitě koupím.


Už poněkolikáté máme v boxu džus od Jumexu, tentokrát je to litrové balení s příchutí manga. Jumex vyrábí dobré džusy, ale už bych uvítala nějaké jiné produkty, toto pro mě už novinka není...


Jako poslední jsem si vybrala ve věrnostním programu chipsy od Chio - sice mi přišly ve stejné příchuti jako minule (chtěla jsem ochutnat ty druhé), ale nevadí.


Tentokrát je v boxu opravdu méně produktů, ale celkově jsem docela spokojená. Snad se brzy dočkáme třeba nějaké čokolády (tu bych teda rozhodně uvítala, protože v boxu snad ještě žádná nebyla).

Mrzí mě, že mléko vlastně bylo navíc a nešlo o plnohodnotný produkt (jde pouze o neprodejný vzorek). Když tedy sečteme hodnotu všech produktů, je to cca 314 Kč.


3 komentáře:

  1. Řekla bych že ted byl nějaký chudý :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych řekla, že teď byly v boxu samé dobré věci, na kterých bych si pochutnala, haha :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, až na ten křen se mi líbí vše :-)

      Vymazat