čtvrtek 5. února 2015

Extra velké nákupy náhrdelníků z Ebay + odkazy

Ahoj,

tímto článkem asi potěším všechny milovníky bižu a třeba vás inspiruju k nákupům nějakých nových kousků. Před Vánoci jsem neodolala několika kouskům, udělala si radost a objednala nové krasavce do své nemalé sbírky náhrdelníků.

Pojďte se na ně kouknout se mnou hezky popořádku:


Jako první je tady tento s červenými a čirými krystaly s kovem v odstínu gunmetal, který jsem si hodně oblíbila. Dnes jsem jej zkombinovala se svetříkem se stříbrnými nitkami a je skvělý. Koupila jsem ho v aukci za asi 70 Kč.



¨
Náhrdelník se prodává ve třech barevných variantách. Myslím, že každý z nich je moc hezký a dobře kombinovatelný.


V červené variantě jej můžete koupit za plnou cenu zde nebo si počkat na nějakou aukci :-)


Na Ebay mě zaujal mezi aukcemi a když jsem viděla tu barevnou kombinaci, nemohla jsem odolat. Jak vidíte, jde o kombinaci světlých, královsky modrých a tyrkysových kamínků a diamantíků společně s kvalitním zlatým kovovým řetízkem. Byla jsem potěšena právě kvalitou, nejde o pouhý laciný kov. Vyšel mě v aukci na necelých 50 Kč (změnil se kurz, takže netuším přesnou cenu). Je moc hezký na všechny možné příležitosti.


Za plnou cenu cca 70 Kč si ho můžete koupit tady od mnou ověřeného prodejce.



Černých náhrdelníků není nikdy dost, protože se velmi dobře kombinují a hodí se opravdu ke všemu. Zamilovala jsem si tyto kroucené šňůrky namísto řetízků, protože nechladí na těle a jsou tak nějak příjemnější. Neodolala jsem náhrdelníku s těmito černými díly se zlatými doplňky. Vypadá skvěle, už jsem ho stihla zkombinovat s obyčejným svetříkem v různých barvách. Dodá potom outfitu ten správný šmrnc.


Cena byla také skvělá - cca 30 Kč. Za tuto cenu jsem ho už bohužel nenašla, prodává se o mnoho dráž např. zde.


A další kousek - tentokrát barevnější. Tento žlutozelený svítivý náhrdelník mě dostal. Hrozně se mi líbil už dávno předtím, ale nějak se mi nedařilo ho vyhrát a získat za dobrou cenu. Až jednou stála štěstěna při mně a koupila jsem si ho za cca 45 Kč. Je úžasný, ale zatím nevím s čím ho zkombinovat. Máte nějaké nápady?


Zde v reálnějších barvách. Je moc hezký. Za plnou cenu si ho můžete koupit zde.


Další žlutý náhrdelník.. Ta žlutá se mi nějak zalíbila. Toto byl tak trošku risk, protože byl za hodně nízkou cenu. Až jsem nevěřila, jestli mi vůbec v pořádku dorazí. Naštěstí ano, jen má jednu ozdobu trošku nakřivo a je dole dost od lepidla. To mu na kráse moc neubírá a myslím, že jde o hezký kousek.


Za plnou cenu si ho můžete koupit tady - opět jde o ověřeného spolehlivého prodejce.



A jdeme dál, jako další jsem vyfotila tento úžasný náhrdelník, který vypadá ještě lépe než na fotce. Je masivní,vypadá moc hezky a dá se opět skvěle kombinovat, jelikož je čirá dost neutrální. Koukala jsem na něj zase dlouho a asi napočtvrté se mi podařilo ho vydražit. Stál mě asi 45 Kč.


Odkaz na aukci nebo přímo Kup teď jsem bohužel nenašla.



Dalším kouskem je tento starozlatý jednoduchý náhrdelník, který je dost elegantní. Stál něco do 30 Kč, Skládá se z několika dílů, které jsou k sobě připevněny kroužky. Přizpůsobí se však , takže se nějak poskládá na hrudi. Když jsem ho viděla na fotce, myslela jsem, že půjde o náhrdelník vcelku. I tak je ale pěkný.


Můžete ho koupit často v aukci, nebo za cenu Kup teď - zde.


Tento netradiční náhrdelník v tyrkysové barvě s kamínky a zlatým kovovým řetízkem mi ihned padl do oka. Opět šlo o super koupi, takže za hubičku. Když jsem ho rozbalila z balíčku, přišel mi ještě hezčí než na fotce. Těším se, až si ho vezmu na jaře.


Odkaz pro vás bohužel nemám, šlo o aukci a jinak jsem ho ke koupi ihned nenašla.


Poslední je tento úžasný náhrdelník s černými trojúhelníky a kamínky v mé oblíbené starostříbrné barvě. Parádně se kombinuje a už se stal mým největším oblíbencem posledního měsíce.
A cena? Opět max. 30 Kč. Bála jsem se, že mi dorazí podle popisku nějaký náramek, na fotce však byl tento náhrdelník. Vše dopadlo dobře a dorazilo to, co mělo.

Dohledat ho bohužel opět nemůžu, už kvůli špatnému popisku.


Co vy a vaše oblíbená bižuterie? Nakupujete na Ebay i přes celkem vysoký kurz dolaru?

3 komentáře:

  1. krásné náhrdelníky, líbí se mi snad všechny, hlavně ten červený <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Červený se moc dobře nosí, není vůbec těžký :-)

      Vymazat
  2. Nektere se mi libi.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat