sobota 7. února 2015

I Love Bijou Top zimní oblíbenci

Nový rok je tady už měsíc a jak se tak zpětně dívám, moc jsem teď nepřispívala. Zapomněla jsem dokonce na pravidelnou rubriku Top oblíbenci. Tentokrát jsem shrnula pár měsíců dohromady, protože jsem absolutně nestíhala. Konec roku je prostě u některých povolání honička na druhou a začátek jakbysmet.

Jaké věci jsem si za poslední dobu oblíbila a nedám na ně dopustit?



BIŽUTERIE



Na konci prosince jsem opět neodolala a pár kousků objednala. Spoustu jste jich viděli v jednom z posledních článků. Ale tento jste ještě neviděli - je to velmi kvalitní zdobený přívěsek na dlouhém pokrouceném stříbrném řetízku. Moc se mi líbí a vypadá krásně.


Udělala jsem si pořádek ve své sbírce a napočítala přes 50 náhrdelníků. Musela jsem si na ně udělat víc místa a tak obsadily celou komodu, kde je mám hezky rozmístěné vedle sebe, aby se mi ráno dobře vybíralo. Líbil by se vám článek "Jak skladuji bižuterii"?



Nejoblíbenějším kouskem se stal okamžitě tento. Velmi dobře se totiž kombinuje.





HUDBA

Na písničky jsem tak trošku zapomínala, ale když už jsem si něco poslechla, tak nové CD Thalíe Amore Mio a písničku Contigo Quiero Estar.





FILM/SERIÁL



Naprosto jsme si zamilovala seriál Homeland (česky Ve jménu vlasti), za necelý měsíc jsme stihli se podívat na všechny dosud vyšlé díly. A nemůžu se dočkat páté sezóny, i když zatím poslední čtvrtá nebyla tak dobrá jak první dvě. Pokud ho neznáte a máte rádi napínavé seriály, které vás nenechají ani chvilku v klidu, určitě doporučuji.

Na CSFD zde - http://www.csfd.cz/film/291496-ve-jmenu-vlasti/ 

S novým rokem znovu začali vysílat pořad Nákupné maniačky, takže jsem měla o volné chvilce o zábavu postaráno. Ráda koukám co kdo nosí a občas se najde v nějakém díle troška inspirace.


JÍDLO A PITÍ

V uplynulých měsících jsem pila nejvíce oblíbený zázvorový čaj a také jsem si pořídila v Německu citrusový, který má opravdu intenzivní citronovou chuť. 

Na jídlo moc času nezbylo, v paměti mi utkvěl skvělý uruguayský steak, na který jsme si zašli do naší oblíbené italské restaurace. Byla to lahůdka, co vám budu povídat :)

Když už jsme u toho jídla, nemůžu zapomenout na cukrovinky. V Drážďanech jsem si koupila limitovanou edici tyčinky Kit Kat s burákovým máslem. Lepší věc jsem už dlouho nejedla a dost jsem litovala, že jsem si koupila jen jednu. Opět musím jen doporučit, stojí za to :-)



RADOSTI

Během zimy jsme toho stihli více než dost. Začala plesová sezóna a tak jsme se vydali po pěti letech také plesat, tentokrát i s rodiči. Užili jsme si to a přes počáteční stud v tanci jsem se trošku odvázala a na parketu to rozjela. Pořídila jsem si nové dlouhé černé šaty s kamínky, které jsou naprosto perfektní a využiju je i na další ples, který nás čeká zanedlouho.

Víkend byl extra náročný, protože jsme jeli 350 km jen kvůli plesu a další den zpět do Prahy. Byla jsem utahaná jak kotě, ale stálo to za to.

Týden na to jsme měli zakoupený zájezd do Drážďan za nákupy (psala jsem o něm v tomto článku). Byli jsme v tomto městě už potřetí a tak jsme se už velmi dobře orientovali. Ale Altmarkt Galerii opravdu nemám ráda, není nic horšího než nápad na poslední chvilku ještě skočit do obchoďáku a pak nevědět kde jsme a jak se dostaneme zpátky. Naštěstí jsme to stihli a u autobusu směrem zpět do Prahy jsme byli včas.



Jak jste si užili poslední měsíce vy? Byli jste letos už na plese?

2 komentáře: