sobota 11. dubna 2015

Nákupy bižu z Ebay - jaro 2015

Ahoj, přeji krásnou sobotu,

venku se počasí konečně umoudřilo a pár dní si můžeme užívat opravdového jara - sluneční paprsky člověka chtě nechtě nabádají k tomu, aby schoval ponuré oblečení na dno skříně a vytáhl něco hodně veselého a barevného. Dnešní článek bude tak trochu plný jara - hlavně co se týče "šperků".

Už dlouho se zde neobjevily nové kousky. Přiznám se , že poslední měsíc jsem si žádnou bižuterii nekoupila, ale před tím mi přišlo několik objednaných náhrdelníků a několik z nich bych vám ráda ukázala.

Začneme tím nejveselejším a nejhezčím, který mě zaujal na první pohled. Vydražila jsem ho v aukci a poté jsem už podobný na Ebay neviděla. Je složený z kovového řetízku proplétaného dvěma stužkami. Bude se skvěle hodit k jednoduchého outfitu, protože je sám o sobě dost výrazný.

Cenu bohužel nevím, protože se na Ebay nezobrazují některé obrázky. Ale tipuji tak 50-60 Kč.




Jako další je tady tento tyrkytový náhrdelník se zlatým kovovým řetízkem, který je navíc zdobený jemnými krystalkovými kamínky. Je moc krásný, na jarní a letní dny přímo ideální. Opět je řetízek proplétaný stužkou, což ho dělá ještě zajímavější.




Leopardí šperky jsou celkem v kurzu a tak nějak jsem si ho taky chtěla pořídit. Navíc jsem podobný viděla v kolekci mé oblíbené zpěvačky. Jednoho dne jsem si ho všimla na Ebay aukci za pár korun (do 30 Kč) a tak nebylo co řešit. Nikdo jiný po něm v tu chvilku netoužil, takže byl můj. Navíc dorazil asi za dva týdny a zdál se mi ještě hezčí, než na obrázku. Je posázený kamínky, které se krásně třpytí. Myslím, že tento dlouhý náhrdelník ozvláštní nejeden outfit.



Musím se přiznat, že následující náhrdelník jsem měla v merku už třikrát. Pokaždé mi ho však někdo vyfoukl, takže jsem neváhala, když se na mě usmálo štěstí a mohla jsem ho celkem výhodně získat. Na obrázku vypadal úžasně, moc se mi líbí detaily a korálky. 

Když po dvou a třech týdnech dorazil, už jsem tolik nadšená nebyla. Je krásný, to ano, akorát má hodně mohutný a těžký řetěz, který na krku není moc příjemný. Asi to vyřeším tak, že ho jednoduše vyměním za jiný, protože je škoda ho nenosit.



Jakou bižuterii jste si nedávno pořídili vy? Také máte náladu na veselé šperky?


5 komentářů:

  1. ten první je úplně nádherný <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ten s tou selmickou je bozi !!! :)

    Soutez o prednabitou kartu do HM v cene 1000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ten druhý je nádherný! :)
    Ten se šelmou mám z Takka v trochu jinačím provedení ;)

    OdpovědětVymazat