neděle 26. dubna 2015

I Love Bijou TOP oblíbenci - březen a duben 2015

Ahoj, přeji krásný víkend,

už dost dlouho jsem nepřidala nic nového a asi nikoho nebude překvapovat, že je to z nedostatku času. Prostě práce na plný úvazek, příchod domů večer a šílená únava k nějaké aktivitě na blogu moc nepřispívá... Proto budou každoměsíční oblíbenci tentokrát za dva měsíce, protože při pohledu na kalendář jsem si uvědomila, že je už konec dubna. Tak neskutečně to letí...

Jaké oblíbence jsem vybrala tentokrát?

BIŽUTERIE

Nejčastěji jsem nosila tento kamínkový náhrdelník, který určitě znáte jak už v černé nebo modré podobě (u bloggerek je dost oblíbený). Mě zaujal nejvíc tento neutrální, který se hodí skoro ke všemu. Protože ráda nosím barevná trička a svetříky, pěkně je rozzáří. Stál okolo 40 Kč a mám ho tady už nějakou dobu, protože už jsem hodně dlouho z Ebay neobjednávala. Trošu mě mrzí, že u zapínání se začal kov oprýskávat, ale naštěstí to zakryjí vlasy.



Mezi posledními nákupy bižu byl i jeden dost spontánní - objevila jsem ho mezi aukčními kousky a stál necelou 20 Kč. Zaujal mě tím, že jsem ho nikdy neviděla a má na sobě moc pěkně zkombinované korálky v barvách, které se mi líbí. Navíc na koženkové dlouhé šňůrce (dlouhých náhrdelníků moc nemám). Byla jsem ráda, když jsem si ho za těch pár korun vydražila. Už jsem měla možnost si ho vzít a vypadá opravdu moc hezky a netradičně.



HUDBA

V této oblasti toho asi moc nebude, protože poslední dobou jsem moc nových písniček neobjevila. Ale přece jen jsem našla nějaké ty nejposlouchanější.

Taylor Swift - Blank Space

Tuto zpěvačku jsem neměla moc ráda, ale písnička je hodně povedená.


Paulina Rubio - Mi Nuevo Vicio

Po dlouhé odmlce se vrací moje oblíbená mexická zpěvačka s novým singlem Mi Nuevo Vicio. Je to zas něco jiného, spolupráce se skupinou Morat. Pěkná a jednoduchá písnička. Těším se na celé album.


FILM/SERIÁL

V březnu a dubnu jsme s přítelem zhlédli docela dost filmů různých žánrů a také jsme si zašli do kina na premiéru Rezistence - pokračování z divergentní série. Jedničku jsem viděla samozřejmě také a po menších výhradách se mi film líbil. Mám ráda takové scifi filmy.


Aby toho scifi nebylo málo, koukali jsme na všechny díly Hunger Games, které jsme nevím proč obcházeli. První díl byl skvělý, ty další u mě svou kvalitou sestupnou tendencí klesaly. I když celkově mě filmy zaujaly (některé dost drsné scény už méně). 



Ostatní filmy chystám do samostatného článku, kde vám třeba nabídnu nějaké zajímavé tipy.


JÍDLO A PITÍ

Vaření jsem v posledních měsících moc nedala. Když už jsem něco ukuchtila, tak většinou nějaké rychlovky nebo zdravější jídla (nic moc nového). Minulý víkend jsme si užili prodloužený víkend ve Znojmě, takže opět přináším nějaké foto jídla. 

Vybrali jsme náhodně podnik, kde bylo zrovna volno a který jsme měli po cestě - Café Muzeum (http://www.cafemuzeum.cz/).



Kulajda, která nebyla tradičně se ztraceným vejcem, i tak ale byla opravdu výborná.


Jako hlavní jídlo jsem zvolila kuřecí steak s grilovanou zeleninou a opečenými brambory (nejdou vidět). Brambory jsem možná mohla vynechat, protože jsem se totálně přecpala. 


RADOSTI

Za skvělý zážitek můžu určitě považovat už zmíněný pobyt ve Znojmě. I když jsme byli ve městě vína a oba nepijeme, bylo co k vidění. Znojmo je krásné město. Prošli jsme si několik náměstí, absolvovali trošku hrůzostrašnou prohlídku podzemních chodeb (doplněná zvukovými efekty), kde jsme se dozvěděli spoustu zajímavostí a v bludišti se málem ztratili - ale nakonec jsme cestu zpět našli. Pokud ve Znojmě budete, určitě si tajemné podzemí nenechte ujít (začíná se u Slepičího trhu). Jen chci pozanmenat, že jsme absolvovali klasickou prohlídku, která byla dostupná pro všechny bez rozdílu. Jako nejtěžší možnost si můžete vyzkoušet adrenalinovou trasu, která je potmě, jen se svítilnou na hlavě a chodíte po čtyřech (na tu si moc lidí netroufá)




Po prohlídce jsem si ještě prošli náměstí. I když byly místy mráčky a dost větrno, procházka byla krásná.


Městské divadlo, kde jsem před několika lety byla se školou na vyhlašování výsledků soutěže. 



Co hezkého jste zažili během těchto měsíců vy a co jste si koupili?





8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju, je jí na Ebay opravdu hodně a často je dost problém si z té hromady vybrat :-)

      Vymazat
  2. krásný náhrdelník a song Black space mě pořád baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem tuto zpěvačku nikdy moc nemusela, ale písnička se mi líbí opravdu moc. A co říkáš na její novinku - Style?

      Vymazat
  3. Bizuterie se mi libi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :-) Pokud se nepletu,nemáš náhodou také ten první náhrdelník (jen v jiné barvě)?

      Vymazat
  4. Nejvíc se mi líbí sovička :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, je docela mohutná, ale hned se mi zalíbila :-)

      Vymazat