sobota 2. května 2015

Rozbalování Brandnooz Boxu - duben 2015

Ahoj, přeji krásnou a pohodovou sobotu,

jak se máte při prodlouženém víkendu? Včera u nás dost pršelo a dnes je krásně, ale jelikož jsem v těchto dnech opravu hodně unavená, rozhodla jsem se pro odpočinek. Dnes jsem spala asi 12 hodin a zdá se mi, že jsem stále unavená, tak to nebudu lámat přes koleno s domácími pracemi, tělo si řeklo o relax samo. Mám v plánu poslouchat hudbu a také napsat tento článek, který zrovna čtete.

Dnes jsem však šla na poštu pro další balení Brandnooz boxu, tentokrát už dubnového. Po obědě jsem ho rozbalila a z některých věcí jsem byla nadšená víc, z některých méně. Pojďme se na něj podívat detailněji..


Corny Big je tyčinka s celozrunnými lupínky a ovocem, je dobrá, i když na mě dost sladká. Už jsme mohli ochutnat verzi s jahodami v jednom z minulých boxů.


Křehké rohlíčky s celozrunnou moukou vidím v boxu ráda. Chutnají mi různé chlebíčky a "zdravější" věci a tyto jsem ještě nejedla. Tak za ně palec nahoru :-)


Mentos s příchutí Soda Mix obsahuje celkem tři příchutě tradičních limonád - cola, citron a pomeranč. Mentosky mám ráda, i když je nekupuji. Jsou však dobré.



Rovnou dvě balení tradičních Strážnických brambůrek firmy Hobža - jedny solené s pepřem a druhé úplně bez soli. Klasické brambůrky, jsou mastnější než lupínky od Bohemia a už je tolik nekupujeme. Přijdou ale k chuti, když na věc přijde :-)



Kořenící směsi od Vitany - marinovaná krkovička a marinované kuře, kde přidáte pomerančovou nebo citronovou šťávu. Je to dobrý nápad a někdy ráda vyzkouším.



Už kdysi jsme mohli v boxu vyzkoušet tuto pastovou polévku od Vitany - myslím že hrachovku nebo kulajdu. Teď jsem z boxu vytáhla frankfurtskou polévku s bramborami, kam můžeme přidat párek pro tradiční chuť. Uvidíme, jak bude chutnat.


Novinka od Nescafé - tři v jednom rozpustné kávy s příchutěmi warmy caramel a sweet vanilla. Vypadají dobře, ale bohužel tyto kávičky nemůžu, asi by mi neudělaly úplně nejlépe. Takže je daruji dál tomu, kdo upotřebí víc :-)


Jako další je tady Korunní tonic bez chininu - neochucená sodovka. Ta se myslím neztratí.


Sušená rajčata od Efka občas koupíme a mám je ráda např. jako náplň do různých mas. Tato sklenička obsahuje kromě sušených rajčat také olivy a česnek, což je dobrá kombinace. Olivy mi moc nechutnají, takže buď zkusím, nebo pošlu opět dál.


Zde shrnutí celého boxu (chybí zde už snědená tyčinka Corny a opět časopis Marianne bydlení - dubnové číslo) - myslím, že bývá i lepší, protože se mi tentokrát moc netrefili do noty. Nejradši jsem za Active rohlíčky, vzhledem k tomu, že jsem začala zdravěji jíst.

Jak se vám líbí box? Využili byste vše?



7 komentářů:

  1. Tyto boxiky se mi moc líbí. :-) Frankfurtskou polévku mám moc ráda.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, i když domácí je domácí, ta v pastě nebyla chuťově špatná.

      Vymazat
  2. rohlíčky Active mám moc ráda, jsou skvělé hlavně při dietě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi moc zachutnaly, asi si jich budu všímat v obchodě více :-)

      Vymazat
  3. Pěkné věcičky :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    budu moc ráda, pokud se zapojíš :)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  4. ja by som rada vyskúšala asi len karamelové nescafe, takže asi nič pre mňa
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že ne každému se může Brandnooz trefit do vkusu. Třeba se ti příští box zalíbí více :-)

      Vymazat