čtvrtek 28. května 2015

FIRST MOMENT - Nová paletka od Essence - Bronzing babe

 Ahoj,

dnes Vám přináším po delší době kosmetický článek. Jelikož jsme byli minulý víkend v Německu, jako správná nadšenkyně do stínů jsem v tamní drogerii DM hledala nějaké novinky. A našla jsem paletku od Essence z nejnovější limitované kolekce, která obsahuje kromě dvou paletek stínů také paletku rozjasňovače, bronzeru a tvářenky. Já jsem sáhla po paletce stínů vhodných hlavně na léto - bronzing babe. A jak paletka obstála v mém rychlém testu?


Balení je z celkem kvalitního plastu - přirovnala bych ho k paletkám od Makeup Revolution Salvation.


Paletka obsahuje 7 stínů laděných do hnědých odstínů, z toho jeden matný (hned první zleva) a zbylých šest se třpytkami nebo jemným shimmerem. Kromě toho je součástí balení také pěkné docela velké zrcátko a oboustranný štěteček.


Odstíny stínů se mi hned zalíbily, asi nejen mě, protože zbývaly pouhé tři kusy. A tak bylo rozhodnuto, paletku jsem musela mít :-)



Jednotlivé stíny na ruce - od nejtmavších. Bohužel se mi nepodařilo je nafotit lépe...

Kdybych měla zhodnotit kvalitu, nejsem vůbec zklamaná. Tělový stín je kvalitou průměrný, dal by se srovnat se stíny od MUA. Další v pořadí je prakticky jen plný třpytek a tak je použitelný hlavně jako rozjasňovač. Pigmentaci od něj nečekejte, na pleti uvidíte jen několik třpytek - viz obrázek. Třetí stín je na tom o trošku lépe - obsahuje menší třpytky a je vhodný např. na projasnění koutků.

Teď se dostávám k těm lepším a kvalitnějším odstínům, kvůli kterým se mi paletka tolik zalíbila. Starozlatý třpytivý stín mě dostal pěknou pigmentací. Je to opravdu krásný odstín, na léto ideální. Pátý stín je zbarvený víc do bronzova a je moc hezký, i pigmentací. Tyto stíny jsou konzistencí trošku máslovité, trošku práší, ale vůbec ne moc. Předposlední stín je prašivější než ostatní a zaostává také trošku svou pigmentací - je to takový ten průměr. Odstín je to pěkný a i tak bude použitelný. Poslední čokoládový stín se třpytkami je úžasný. Takovou barvu stínu jsem už hodně dlouho hledala a pigmentaci má moc pěknou - lepší průměr.

Paletka mě mile překvapila - když ji srovnám s paletkou All about Nude, rozhodně je máslovitější a kvalitnější. Až na pár stínů (2 a 3) jsem moc spokojená. Za cca 130 Kč (4,95 EUR) stojí a jsem za ni ráda. Už se těším, až ji vyzkouším v akci. Určitě se můžete těšit na další dojmy.

Bohužel jde o paletku, která se k nám nedostane a je možné ji koupit exkluzivně v německých DM drogeriích. Pokud budete mít do Německa cestu, určitě se na ni podívejte.

Co říkáte na tuto paletku? Koupily byste, nebo vás nechává v klidu? :-)

9 komentářů:

  1. Ach sakra, v Uk nevis zda ji budou mit? Protoze fakt vypada skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel netuším. Zatím jsem ji viděla u německých a italských blogerek.

      Vymazat
  2. Vypadá krásně, nechává mě chladnou, protože jsem si koupila dvě od Make up Revolution :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, paletky od Makeup Revolution jsou super, sama mám také dvě :-) Ale holt paletek není nikdy dost :-)

      Vymazat
  3. som prekvapená, že essence má takúto paletku, aj keď asi by som investovala do nejakej drahšej skôr :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkem mě překvapila, i když ty první dva stíny jsou horší.. Je dost skladná, takže někam na dovolenou poslouží myslím dobře :-)

      Vymazat
  4. vypadá skvěle a dokonce se mi líbí i designově, essence se zlepšuje :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja proti týmto drogériovým paletkám nič nemám :) sama používam essence, Catrice atď.. :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat