úterý 28. června 2016

Další filmové (ne)tipy - Teorie tygra, Jak přežít single, Temný úsvit...

Ahoj,

je to už celkem dávno, co se tady objevily filmové tipy. A jelikož se ráda čas od času na nějaký ten film podívám, zde je další "díl" toho, co se mi líbilo a co méně. Dnes jsem to odstupňovala od nejlepšího po nejhorší.

Teorie tygra



Na Teorii jsem přemluvila Kubu, aby se mnou šel do kina. Jakmile jsem totiž uviděla trailer, věděla jsem, že to bude skvělá podívaná. A nemýlila jsem se. Už dlouho jsem se tak nebavila - skvělé herecké obsazení, hlášky. Důkazem toho bylo, že se řehtalo celé kino, partner dokonce o něco víc jak já. Pokud máte rádi komediální dramata, u kterých se také můžete zamyslet, ale i pořádně odreagovat, Teorii tygra vám 100% doporučuji.

Hodnocení: 100 %



Jak přežít single



Poslední dobou se málokdy koukám na nějaké americké komedie. Tentokrát jsem však udělala výjimku, protože prostě nebylo v tu chvíli na co se podívat. A opravdu nelituju. Jak přežít single mě moc mile překvapil, bavila jsem se od začátku do konce, vtipy byly povedené (až na pár výjimek), na konci trocha sentimentality (silný moment). Pokud hledáte nějaký holčičí film s vtipem, můžu doporučit :-)

Hodnocení: 85 %



Temný úsvit



Mám ráda různé útěky z vězení a podobné napínavé filmy. V nějakých televizních tipech na filmy s touto tématikou jsem uviděla Temný úsvit s Christianem Balem z Batmana. Doposud jsem tento film neviděla, takže bylo jasné, že to musím napravit. Film splnil to, co jsem si od něj slibovala, byl napínavý, zajímavý a dobře dopadl. Docela mě bavil, i to není úplně top a asi bych ho už vidět nemusela. Myslím, že existují lepší filmy o útěcích z vězení.

Hodnocení: 75 %


Děda je lotr


Musím přiznat, že z traileru filmu Děda je lotr (Dirty grandpa) jsem byla hodně rozpačitá. Ale říkala jsem si, že mě to neodradí a na film kouknu. Přece jen Robert de Niro je zárukou nějaké kvality (jak se později ukázalo, není tomu tak vždycky). Vnuk s dědou jedou na cestu a přitom provádí různé lumpárny, to všechno je hodně protknuto sprostými vtípky (které kolikrát vtipné už ani nejsou), prostě fekálním humorem, který nikdy nepochopím. Po zhlédnutí Dirty grandpa jsem si říkala, jak mohl právě Robert de Niro takhle hluboko klesnout. Málem jsem se ani nedokoukala, měla jsem chuť to stopnout, ale ustála jsem to. A zeptala se sama sebe: "Proč?"

Hodnocení: 10 % (ani nevím za co, možná ze soucitu)

50 odstínů černé


Parodie na můj docela oblíbený film 50 odstínů šedi aneb všichni jsou v tomto filmu černí. Asi nejsem cílová skupina, od začátku do konce naprosto stupidní a zbytečný film. Škoda času a nechápu účast Jane Seymour na tomto otřesném filmu.

Hodnocení: 10 % za docela dobrou hudbu


Jaké filmy jste v poslední době viděly vy? Budu ráda za vaše tipy na nějaké pěkné filmy.




Žádné komentáře:

Okomentovat