pondělí 27. června 2016

Rozbalujeme Brandnooz Box - květen 2016

Ahoj,

až teď jsem se dostala k napsání článku o květnovém vydání Brandnooz Boxu, od jehož doručení je to zhruba měsíc. Ale zato jsem poctivě testovala a ochutnávala, abych vám mohla přinést věrnou recenzi všech produktů.


Celkově byl box o něco lehčí, než obvykle. Obsahuje ale docela pestrou nabídku produktů, takže si na své přijde každý.




A pokračuje kečupová tradice. Nevím jak vy, ale ještě nedávno jsem ve spíži měla několik těchto kečupů z minulých Brandnooz Boxů, u nás v domácnosti totiž nejdou moc na odbyt. Tento jsem vyzkoušela však s tortellinami, které jsem si koupila na rychlý oběd. Mohl by být o něco méně sladký, ale jinak mi chutnal.


Nejsem fanoušek těchto kořenících směsí, radši mám domácí. Chválím nápad na to, když jedete na chatu a nechce se vám dělat s marinádami a vymýšlet různé chutě, u nás však tohle moc nejede.


Capri Sonne jsem si čas od času v obchodě koupila, když jsem potřebovala nějaké pití a měla chuť na džus, který není tak úplně džus. Chuťově moc dobrý džusík, ve kterém převládá ananas.


Novinka od Mentos mě potěšila - zajímavé chutě, moc mi chutnal hlavně banánový shake. A Corny proteinová tyčinka také mile překvapila - není moc sladká, hodně zasytí a navíc obsahuje i hořčík. Cena je asi přiměřená kvalitě - okolo 25 Kč. Není to něco, co bych si běžně kupovala, ale proč ne, jako svačinka na cestu pro dodání energie je to skvělá volba.


Naopak nesolená varianta oblíbených brambůrků od Bohemia mě příliš nenadchla. Ta sůl mi tam teda hodně chybí - cítíte jen chipsy a slunečnicový olej. V obchodě bych po nich rozhodně nesáhla.


Strongbow Apple Cide v nealko variantě otevřel přítel, protože já na tyhle věci moc nejsem. Krásně voněl a chutnal mu, ale sám by si ho asi nekoupil. Jako osvěžení na léto ale myslím přijde vhod :-)


A jako poslední jsem z krabice vytáhla müsli od ShneeKoppe, které obsahuje 40 % sušeného ovoce a žádný přidaný cukr. To velmi chválím, protože najít v obchodě nějaké smysluplné müsli k snídani, které by neobsahovalo tunu cukru, je docela kumšt. Proto si ho objednávám z Janovy pece nebo Mixit. Sice moc na ovocné müsli nejsem (mám radši čokoládové), ale do snídaní ho určitě zařadím.

To je všechno z květnového boxu. Celkově obsahuje 8 plnohodnotných produktů, z toho jedno je opravdu velké balení müsli. Box se mi líbí, i když několik předchozích vydání pro mě bylo z hlediska obsahu lepších.

Co na něj říkáte vy? Odebíráte Brandnooz Box?

Žádné komentáře:

Okomentovat