pondělí 9. května 2016

Kosmetické novinky - duben 2016

Ahoj,

vítám vás u nového formátu článků, který bude čas od času shrnovat novinky z oblasti dekorativní kosmetiky. Půjde o cenově dostupné produkty, které mě zaujaly a třeba inspirují i vás :-)


MAKEUP REVOLUTION LONDON

Hodně oblíbená a cenově dostupná značka. Sama mám od MUR několik paletek a jsem s nimi spokojená. Z novinek mě zaujalo hned několik produktů:


Zdroj: Makeup Revolution

Vivid shimmer brick v odstínu Radiant

Při brouzdání anglickým eshopem Makeup Revolution jsem narazila právě na tento krásný rozjasňovač a bronzer, který je vlastně multifunkční. Jednotlivé barvy můžete mezi sebou kombinovat, nebo použít některé z nich i místo očních stínů. Na eshopu UK stojí 3 libry a snad se brzy dostane i na náš eshop.



Rose Gold Lipstick Chauffeur
Zdroj: Makeup Revolution

Rtěnka Rose Gold v odstínu Chauffeur

Novinka z nové kolekce nádherných rose gold rtěnek - celkově můžete vybírat z pěti odstínů. Mně padla do oka právě tato nude studená hnědo-růžovo-fialková, která je momentálně vyprodaná, což svědčí o tom, že zaujala nejednoho kosmetického nadšence. Stojí 149 Kč a snad ji budou mít brzy na skladě. - koupíte ZDE






 
Zdroj: Makeup Revolution

Paletka očních stínů I Love Makeup - Chocolate Vice

Na českém eshopu mě okamžitě zaujala nová čokoládová paletka inspirovaná značkou Too Faced - v černém provedení. Má opravdu krásné a velmi dobře kombinovatelné odstíny, které budou přímo ideální na jaro a léto, co myslíte?

Můžete zakoupit zde za 399 Kč.


SLEEK

Od značky Sleek mám již šest paletek očních stínů a nemůžu si na ně vůbec stěžovat. Proto vždy čas od času nakouknu, co mají nového.


Zdroj foto: ZDE

Kromě limitovaných kolekcí různých barevných stínů se na trhu objevily dvě nové paletky neutrálních odstínů - A New Day a All Night Long. Obě paletky jsou skvělé pro jednoduché denní i večerní líčení, All Night Long obsahuje jen více teplejších odstínů.

Paletky můžete koupit na mém oblíbeném eshopu MakeupShop za 279 Kč ZDE a ZDE


Jaké produkty zaujaly vás? Budu se těšit na různé tipy :-)


1 komentář: