středa 4. května 2016

Rozbalování Brandnooz boxu - duben 2016

 Ahoj,

konec měsíce se nese tradičně ve znamení rozbalování Brandnooz boxu. Těšila jsem se moc a protože jsem nemocná, kurýr mě poprvé zastihl doma a nemusela jsem pro něj na poštu. Všechno špatné je k něčemu dobré, říká se. Ale pojďme už k obsahu boxu, který je docela pestrý.




Všechny produkty pohromadě, co na ně říkám?


Nescafé instantní káva 3v 1 s příchutí choco oříšek - bohužel nemůžu pít, i když bych si s chutí dala. Tak poputuje dál, už vím komu :-) Toto balení po 10 ks koupíte za 55 Kč.


Novinkový sirup s vitaminy od Korunní - pro mě opět na nic, protože obsahuje kofein a ten já nemůžu. Tak opět poputuje někam dál. Plusem je, že obsahuje velký podíl ovocné složky, stojí 49,90 Kč.


Staročeské sypání je ochucený cukr na různé sladké pochoutky, např. na obalení vdolečků. Myslím, že se bude hodit, stojí 8,90 Kč a je k dostání od března 2016.


Jako další jsem vytáhla želatinu na sladké i slané, tu jsem ještě nikdy nevyzkoušela, takže to ráda napravím, i když želatinu samu o sobě nemusím, ochucená určitě bude dobrá. Koupíte za 16,90 Kč.


Novinka od Pedra - ovocné pecky. Tyto bonbony jsem si hodně oblíbila a kdykoli je příležitost, kupuju ráda jejich tutti frutti mix medvídků. Ovopecky ráda ochutnám, i když asi spíš zůstanu u těch medvídků. Jen marně pátrám po páscích tutti frutti, které byly v jednom z minulých Brandnooz boxů a byly naprosto skvělé, v obchodě jsem na ně stále nanatrefila, neviděli jste je někde? (viz dole obrázek)



Jako další je tady rajčatový dip - směs, ke které stačí přidat jogurt a použít jako omáčku např. ke grilovanému masu. Třeba někdy vyzkouším :-) Můžete koupit v několika variantách - např. i česnekový dip. Koření stojí 16,90 Kč.


Ovesná kaše od Dr. Oetkera s brusinkami. Je skvělé, že je bez přidaného glukózového sirupu. Občas si nějakou tu kaši dám, mamka je má ale ještě radši. Takže jí nejspíš udělám radost a přivezu jí k snídani tuto novinku :-) Koupíte za 14,90 Kč.


Místo piva Krušovice jsem v boxu našla White Bear nápoj se sladem s příchutí jahod. Ségře minule chutnal, tak ho taky vyzkouším. Cena není uvedena, ale nápoj se objevil už v minulých boxech, asi kolem 15 Kč si myslím.


BeBe naměkko jsou už v obchodech nějakou tu dobu. Kdysi je rozdávali v metru po dvou kusech a od té doby jsem si je i párkrát koupila v obchodě. Jsou skvělé ke svačině, i když na mě přesto dost sladké, mohli šetřit na přidaném cukru a udělali by lépe. Stojí 10,90 Kč a mají i v jiných variantách - já osobně jsem viděla zatím jen dvě - bez příchuti a s touto brusinkou, v prodeji i s kousky čokolády (tu určitě někdy zkusím).


Kokosová smetana od Alpra je novinkou pro domácí vaření - hodí se např. při přípravě asijských pokrmů, kam patří kokosové mléko, nebo např. do dezertů. Příjemným bonusem je fakt, že obsahuje jen 9% tuku. Určitě někdy ráda vyzkouším, právě do nějaké thajské kuchyně, nebo mě napadl jeden dezert, kam by se toto sójové mléko hodilo. Koupíte za 49,90 Kč, což je za tak maličké balení poměrně dost.


Jako poslední tahám z boxu jarní novinku chipsů od Chio - s příchutí barbecue. Jsou poměrně dost pikantní, dobře okořeněné a byly docela dobré. Ale ty od Bohemia mi stejně chutnají víc. Stojí 23,90 Kč.

Box byl docela zajímavý, některými produkty se mi trefil do chuti, jinými moc ne. Ale celkově byl asi slabší, než minulé vydání. Docela mě mrzelo, že mi nepřišla brožurka s jednotlivými produkty a také jsem nedostala časopis Dieta, který jsem zahlédla na jiných blozích (asi chyba balení). Každopádně jsem tyto nedostatky nahlásila a obratem jsem dostala brožurku v elektronické verzi, časopis mi pošlou společně s dalším boxem. Za toto jednání jsem moc ráda, jde vidět, že jim na zákaznících opravdu záleží.

Už teď se moc těším na další vydání, které vždycky netrpělivě vyhlížím. Vždy v boxu najdu něco, co bych si běžně nekoupila.

Co říkáte na obsah dubnového boxu vy? Byli byste spokojené?

Žádné komentáře:

Okomentovat