pondělí 25. dubna 2016

Kosmetické nákupy 01-03/2016

Krásný den všem,

v dnešním článku se zaměřím na kosmetické nákupy - jedná se o shrnutí za několik měsíců, jelikož nenakupuji zas tak často a snažím se vše poctivě spotřebovat a poté až koupit další novou věc, třeba v jiném provedení. Ale jsou i takové produkty, ke kterým se věrně vracím, protože udělají dobrou službu a vím, že se na ně můžu zase spolehnout. Také to máte tak, nebo rádi zkoušíte pořád něco nového? 

Začneme internetovými nákupy kosmetiky, většinou objednávám paletky stínů, nebo Avon, když už natrefím na nějakou dobrou slevu a zrovna se mi něco zalíbí. 

AVON A ORIFLAME

Po dlouhé době jsem udělala nákup přes oblíbený Mimík a to hned několika produktů značky Avon a jednoho od Oriflamu. 




Advance Techniques - Moroccan Argan Oil (cca 79 Kč ve slevě)

Babička mi darovala právě tento olejíček na suché vlasy, který jsem si okamžitě zamilovala. Když jsem ho tedy uviděla v nabídce, vzala jsem si ho do zásoby. Používám ho po každém mytí vlasů, aplikuji ho do ručníkem vysušených vlasů, a to vetřením do konečků. Po vyfénovaní jsou vlasy krásně hebké, lesklé a zdají se mi pěkně vyživené. Pokud máte suché vlasy, rozhodně tento vlasový přípravek doporučuji. Navíc moc pěkně voní.

Anew Vital noční krém - (cca 129 Kč ve slevě, běžně asi 249 Kč)

Tento noční krém má gelovou texturu a docela dost silnou třešňovou parfemaci. To mi zpočátku hodně vadilo, ale po dalším nanesení jsem si vůni oblíbila. Krém používám už několik měsíců a zbývá mi jen třetina. Pleť se mi zdá o něco víc vyživená a taková zdravější. Je vhodný na pleť od 25. roku a myslím, že stojí za zkoušku. Pokud vám teda nevadí právě zmiňovaná silná parfemace.

Avon SuperShock mascara (cca 79 Kč ve slevě)

Bohužel mám dost velký problém sehnat řasenku, která by mi sedla. Když jsem tedy uviděla ve slevě blogerkami opěvovanou SuperShock řasenku, rozhodla jsem se ji vyzkoušet. A musím říct, že po několika vyzkoušeních není vůbec špatná. Určitě čekejte recenzi, kde povím víc.

Oriflame - Love Nature slupovací maska (49 Kč ve slevě)

Čas od času chci své pleti dopřát nějakou tu péči navíc a tak jsem vyzkoušela slupovací masku s vůní rudých hroznů. Má 50 ml a myslím, že vyjde zhruba na 5 aplikací. Je docela dost příjemná a navíc mě hrozně baví ji po 20 minutách postupně sloupat. Zatím jsem ji nepoužívala pravidelně, pouze jednou, takže jde pouze o první dojem, který je zatím dobrý. Maska nijak na pleti nepálila (jak se mi to stalo např. s jílovou maskou od Avonu) a poté byla krásně jemná.


A teď už na nákupy drogerkové, takové ty klasické:


L'Oréal Paris micelární voda na suchou a citlivou pleť (cca 90 Kč)

Moje kosmetická stálice co se týče odličování. Mám asi již čtvrtou nebo kolikátou a rozhodně mi sedla ze všech vyzkoušených micelárek nejvíc.

Dove Nutrium Moisture (cca 50 Kč ve slevě)

Obecně mám sprcháče od Dove moc ráda, protože zanechávají pokožku příjemně hydratovanou a hebkou na dotyk. Zkusila jsem proto i tuto, ale moc mi v ní nevyhovovaly ty peelingové částečky, které obsahuje. Spíš dávám přednost klasickému sprchovému gelu.

Nakonec ještě mix nákupu přes Makeupshop a z drogerie:


Sleek - Supernova paletka očních stínů ( 279 Kč)

Ano, opět jsem neodolala a k narozeninám jsem si objednala limitovanou edici od Sleeku inspirovanou galaxií. Obsahuje barevné odstíny fialkové, zlaté, modré a zelené, které se mezi sebou dají krásně namixovat. Na paletku chystám samostatnou recenzi, až ji pořádně otestuji.

Sierra Bees balzám na rty Organic pomegranate (ve slevě za 39 Kč)

Mám ráda různé lesky na rty, pomády, nosím je všude po kabelkách. A když jsem spatřila na webu MakeupShopu tento organický, byla jsem nadšená. Je vyrobený pouze z přírodních ingrediencí, za takovou skvělou cenu jsem ho musela přihodit do košíku také. Můžete se těšit na recenzi.

Affinitone tekutý korektor odstín 02 Natural (cca 129 Kč)

Můj jednoznačně nejoblíbenější korektor, už mám třetí balení a to jsem docela dost šetřivá, protože jeden mi vydrží tak 3/4 roku. Chtěla jsem vyzkoušet i opěvovaný Liquid Camouflage od Catrice, bohužel je všude pořád vyprodaný a ve stojanech jsou jen testery. Tak třeba někdy příště.

Tak to by bylo z nákupů všechno. Až na paletku to byly všechno nákupy potřebné a jsem ráda, že jsem je nakoupila navíc ve slevě. Člověk má potom dobrý pocit z toho, že ušetřil.


Co jste si v poslední době koupily vy? Máte nějaké své kosmetické oblíbence, po kterých v obchodě vždy sáhnete? :-)

3 komentáře:

  1. Olejicek Avon je super, coz nemuzu rict o rasence, ktera mi nesedla💄💄💄

    Andreablog TU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :-) Řasenka mi zpočátku moc nesedla (moc velký kartáček), ale když si s ní dám záležet, tak dělá hodně přirozené řasy.

      Vymazat
  2. Mě naopak ty peelingové částečky v Dove mile překvapily a nemůžu se nabažit toho, jak voní. :) Hezké nákupy. Líbí se mi ten krém. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat