sobota 23. dubna 2016

I Love Bijou - novinky v mé sbírce

Ahojky,

jak se všichni máte? Předpovědi počasí na tento víkend nejsou zrovna slibné, čeká nás návrat sychrava a takového toho neurčitého počasí, které nemám vůbec ráda. Ale co naděláme, aspoň si člověk může zalézt s čajem ke knížce nebo se podívat na nějaký film. Co o těchto dnech děláte rády vy? My máme na víkend v plánu sobotní oběd v restauraci, nákupy a kino.

Teď ale k dnešnímu článku, kdy jsem si opět vyhlédla nějaké šperky na eBay, které se mi hrozně líbily už delší dobu. A nakonec ještě darovaná bižu.




Náhrdelník s takovým velkým nepravidelným trojúhelníkem se mi líbil už dost dlouho. Stál okolo 50 Kč a jsem z něj naprosto nadšená.



Další úlovek - aneb zakoukání na první pohled. Už jsem měla možnost náhrdelník vyzkoušet v akci a je opravdu úžasný. Cena byla okolo 45 Kč a vydražila jsem ho v aukci.



Tento dlouhý náhrdelník je docela zvláštní a asi se nebude líbit úplně všem. Je totiž ve tvaru oka s kapičkou v modré barvě. Oživí krásně jednoduchý outfit a je opravdu moc hezký. Trošku mě jen zarazilo, že se barevně dost lišil od fotky prodejce. I přesto se mi ale líbí. Stál 30 Kč.



A jako poslední jsem dostala od sestry tyto krásné výrazné náušnice, které jsou teď dost v kurzu. Jsou tvořeny dvěma částmi - do uší si dáte tu malou kuličku a uzavřete fialovou částí. Jsou hrozně efektní a krásné - navíc prý stály opravdu maličko.


Jakou bižuterii nosíte často vy? Přály byste si článek na téma "Horké trendy v bižuterii na jaro a léto"?

Žádné komentáře:

Okomentovat