pátek 22. dubna 2016

RECENZE - Paletka Enchanted Forest od Sleeku

Ahoj,

zase po nějakém čase je tady recenze kosmetiky, o které píšu poslední dobou čím dál raději. Nejvíc mě baví právě paletky, protože je testuji každý den při každodenním ranním makeupu. A o víkendech si navíc užívám zkoušení nových barevných kombinací.

Proto i častěji koukám právě po barevných paletkách, těch nude a hnědých mám už spoustu. Moc mě zaujala paleta od Sleeku Enchanted Forest, kterou jsem dostala pod stromečkem od přítele. Vybíral ze dvou variant mezi Arabian Nights a touto, nakonec náhodně vybral právě Začarovaný les.



Paletka je naprosto nádherná, obsahuje spoustu různých barviček - třpytivých i matných. Jelikož si nenechávám průhledné folie s názvy stínů, tak už si jednotlivá jména nepamatuji, což mi ale nevadí.

Popis jednotlivých stínů (odshora):

1. stín je bílý až do krémova, bez třpytek - vhodný jako podklad k navrstvení jednotlivých stínů, které pak budou lépe vidět, dá se použít také jako menší rozjasňovač pod obočí.

2. stín je malinové až borůvkové barvy, bez třpytek - používám ho ráda přes celé víčko, nebo v kombinaci s ostatními třpytivými barvami, například do ohybu oka


3. stín je třpytivá jemně modrá se stříbrným třpytem - můj absolutní favorit z celé paletky. Naprosto jsem si ho oblíbila přes celé víčko. Bude krásný i na jaře na pastelové líčení.

4. stín je jemně zlatý třpytivý, až do barvy šampaňského - trošku se mi drolí, používám nejčastěji do vnitřního koutku na projasnění.

5. stín se tváří jako modrý, avšak zdání klame - hází fialové odlesky a je třpytivý. Také můj velký oblíbenec. Tato modrá se mi líbí moc, přitom modrou barvu obyčejně moc nenosím.

6. stín je světle khaki s krásným leskem - používám ho moc ráda přes celé víčko, když nemám chuť na nic barevného :-)

Druhá řada:

1. stín je zlatý, krásně máslovité konzistence. Je moc krásný, i když jsem ho ještě ani jednou nepoužila.

2. stín je matný, modré petrolejové barvy. Zatím jsem ho při líčení nepoužila, přiznám se, že tento stín se mi zas tolik nelíbí.

3. stín je nádherný perleťový a máslovitý stín, který je světle šedý s nádechem do světle modra. Je naprosto krásný, moc pěkný v kombinaci např. s vínovým stínem.

4. stín má krásnou matnou fialkovo růžovou barvu, o něco tmavší než byla v první řadě paletky. Je krásně pigmentovaná, vhodná k rozmazání, moc ráda ji kombinuji do ohybu oka.

5. stín je opět nádherně pigmentovaný, máslovitý - zvláštně tmavě zelená s kapkou hnědé a stříbrným leskem.

6. stín je hnědá s kapičkou burgundy a maličkými třpytkami, které na oku nejsou viditelné. Když je stín úplně nový, vypadá, že třpytek obsahuje poměrně hodně. Ale jakmile pod tuto vrchní vrstvu proniknete, stín se tváří spíš jako matný, Je moc pěkný do vnějšího koutku a jako podpůrná barva k většině odstínů. Patří mezi mé oblíbené a nahradí pěkně tmavý stín, v paletce nahrazuje obligátní černou.

Jednotlivé stíny s bází vydrží spoustu hodin, jsou moc krásně pigmentované. Barvičky jsou netradiční a nádherné. Jakmile jednou Enchanted Forest zkusíte, zapomenete na své oblíbené nude paletky a nebudete se moci od těchto krásných barviček odtrhnout.

Já tuto paletku jednoznačně doporučuji - najdete ji na mém oblíbeném eshopu Makeupshop za skvělých 279 Kč ZDE.


Žádné komentáře:

Okomentovat