čtvrtek 7. dubna 2016

Brandnooz box za březen 2016

Ahoj,

jsem tady opět s rozbalováním Brandnooz boxu. Je to věc, na kterou se každý měsíc těším a vždy netrpělivě čekám další a další zásilku. Párkrát jsem si už teda řekla, že obsah za to nestojí a že už skončím, ale další balíček mě přesvědčil o tom, že by to byla dost škoda. Spoustu věcí bych totiž nevyzkoušela, nebýt právě tohoto boxu. Vím, je plný nezdravých věcí... ale stejně mě pořád baví. Odebírám ho od úplného počátku, kdy o něm ještě nikdo nevěděl a kromě jednoho čísla, které jsem z důvodu dovolené neměla, jsem žádný z boxů nevynechala. Nechávám si i takové ty úvodníky, kdy vidíte, co se v jednotlivých boxech nachází.

Pojďme se ale už podívat na obsah březnového čísla balíčku plného jídla. Co tam najdeme tentokrát?





Na dně krabice ukrývala bonboniéra. Zbožňuju čokoládu, takže mě moc zaujala. V boxu jste mohli najít buď Perličky, nebo Karamely od Figara. Jeho cena je 59,90 Kč. Zkusím a uvidím :-)


Novinka od Vitany - farmářská polévka, která neobsahuje glutamáty, ani konzervanty. Vrhla jsem se na ochutnání verze s červenou čočkou. Za 12 minut jsem měla uvařeno - na mě byla slanější (ostatně jako všechny instantní polévky), takže jsem přidala ještě vodu. Celkově mě ale překvapil a fakt mi zachutnala. Cena za 29,90 Kč, ve slevě jsem ji teď zahlédla za 22,90 Kč a jde o úplnou novinku z března 2016. (omlouvám se za kvalitu fotky, nějak se nepovedla).


Balconi piškotíky jseme mohli už v Brandnooz boxu vyzkoušet - pamatuju si jednu z verzí, která mi docela dost chutnala. Tady jsou dvě další - s karamelovou náplní a s přídavkem cereálií. Hned jsme je snědla a chutnaly mi :-) Cereální koupíte za 5,90 Kč a karamelový za 6,90 Kč v obchodní síti Tesca.


Dalším kouskem v boxu jsou tyto vzorečky čajů Ahmad v různých příchutích. Vyzkoušela jsem: Maple sirup green tea - moc dobrý, hodně mi připomínal karamelový černý čaj od Piqwicku svou chutí, která byla ale díky javorovému sirupu zvláštnější
Milk oolong green tea - přiznám se, že jsem jej vypila bez mléka, protože jsem si na to netroufla, ale i bez něj byl čaj moc dobrý.

Kolekce čajů Ahmad Tea contemporary zakoupíte za 79,90 Kč - obsahuje 5 příchutí.


Jako další je tady předvařená červená řepa nakrájená na plátky. Trošku nepraktické se mi zdá balení - jakmile jednou řepu otevřete, dost špatně se zabalí, navíc množství je docela velké a pro pár strávníků bohužel zbytečné, Rozhodně spíš pro velkou rodinu.

Řepu jsem připravila jako salát se sýrem, zakápnutou olejem a zálivkou, posolila jsem a popepřila a jako odpolední svačinka s kouskem pečiva byla moc dobrá. Cena mi však přijde dost adekvátní, stojí 29,90 Kč.


Top Topic s příchutí citronů je horká březnová novinka. Balení 1,5 koupíte za 19,90 Kč, v boxu jsme mohli ochutnat menší 0,5 l balení za 17,90 Kč. Chutná opravdu dobře, i když limonádám nějak moc neholduju. Necítila jsem z ní nic umělého, příjemně kyselá a zdá se, že v létě by i mohla osvěžit.


Produkty značky Spak se objevují v boxu docela pravidelně - tentokrát krémová omáčka, která se doporučuje ke grilovanému masu nebo jako dip ke hranolkám. Zatím jsem ji nevyzkoušela, takže chuťově hodnotit ještě nemůžu. Koupíte za 33,90 Kč - což je na mě docela dost, za tak malou lahvičku.


Maggi je taková česká klasika, kterou se dá ochutit skoro cokoli. Do této doby jsem ji však v kuchyni nepotřebovala. Libeček mám však moc ráda, kdysi jsme ho přidávali k bramborám nebo na grilovanou rybu a ta chuť je úplně skvělá. Maggi taky občas mamka přidávala do omáček - např. když vařila žampionovou. Cena je 24,90 Kč.


Tato ovocná tyčinka se sušenkou byla další v pořadí, obsahuje 45 % ovoce.Bohužel mě nějak neokouzlila a určitě bych si ji už nekoupila, moc sušenky s ovocem nevyhledávám, radši nějaké tyčinky s čokoládou. Koupíte ji za 11,90 Kč a je to jarní novinka.


Tradiční živáňská omáčka je značky Kand, která nás taky dost často v boxu zásobuje různými produkty. Jde o pikantní rajčatovou a zeleninovou omáčku, která neobsahuje konzervační látky ani umělá barviva. Na letáčku také najdete 2 recepty s touto omáčkou. Zakoupíte ji za 32 Kč.


A posledním produktem v boxu jsou tyto Zátkovy vaječné těstoviny, které jsou navíc vyrobeny z celozrnné mouky. Zajímavá novinka, ještě jsem neměla možnost vyzkoušet. Koupíte za 39,90 Kč a je k dostání od března 2016.

Trošku mě zarazilo, že na boxu je napsáno, že dostanu buď Cream and sour omáčku od Spaku, nebo tyto Zátkovy těstoviny. Obdržela jsem obojí, ale zase mi chyběla druhá varianta živáňské omáčky. Asi je to chyba na letáčku.

Tak to byl celý březnový box. Myslím, že je opravdu hodně povedený a moc mě potěšil. Vyzkoušela jsem spoustu nových věcí a ty další ještě čekají na své vyzkoušení v budoucnu. Tomuto boxu dávám 90%, byl super vyvážený!

Co byste z boxu ochutnali vy?

1 komentář:

  1. Brandnooz box je super, už dlouho přemýšlím, že jej začnu taky odebírat, jen se rozhoupat.

    OdpovědětVymazat