čtvrtek 7. července 2016

Brandnooz Box - červen 2016

Ahoj, přeji krásný čtvrtek,

máme po dvou svátečních dnech a volnu, kdy jsme s partnerem jeli domů na Moravu. Než jsem odjela, přišel mi červnový Brandnooz box, takže jsem se mohla vrhnout na všechny dobroty a spoustu z nich jsem vzala na ochutnání i našim. 



Jako první jsem z boxu vytáhla vzorky čajů od Ahmad Tea - celkem bylo 6 ks (2x po každé z příchutí). Na ledové čaje moc nejsem, zkusila jsem ho teda připravit klasicky a byl moc dobrý.




Babiččina volba speciální mouka na kynuté těsto - ráda vyzkouším, na koláč s ovocem bude přímo ideální.


Novinková letní edice sirupu Jupí s příchutí melounového mojita mě moc mile potěšila. Meloun mám moc ráda a na letní drinky se bude sirup určitě hodit.


Klasické tyčinky od výrobce Vest znám už spoustu let z dětství, kdy jsme přesně toto balení kupovali. Firma letos slaví jubileum, ke kterému vyrábí tyčinky v tomto retro obalu. Jsou dobré, jen je škoda toho palmového tuku. Kvůli tomu mám radši preclíky Soltino z Kauflandu (pokud neznáte, doporučuji, jsou za pár korun a palmový tuk neobsahují).


Zlatý klas směs na krémy je hodně zajímavá novinky zvláště pro ty, které rády pečou. Rozhodně někdy zkusím do nějakého moučníku.


A teď nějaké ty cukrovinky, které si občas ráda dám. Haribo přichází s novinkou Miami Fizz, což jsou ovocné kyselé pásky, které mi moc chutnaly. Určitě se na ně v obchodech podívám. Chupa Chups big babol žvýkačky mě naopak docela zklamaly, chuťově nevýrazné a takové nijaké. Skoro jsem nepoznala, o jakou příchuť se jedná.


BeBe naměkko znám už nějakou dobu, v boxu byla kdysi i brusinková varianta, teď můžeme ochutnat i tuto čokoládovou. Před několika týdny je rozdávali zdarma v Metru, tak jsem jich měla celkem zásobu. Chutnají mi v kombinaci s bílým jogurtem, kdy si je rozdrobím, přidám nějaké ovoce a mám svačinku nebo snídani. Samy o sobě jsou dost sladké.


Droždí Noli kupujeme klasické, toto sušené mi přijde jako dobrá věc. Nemám ráda klasickou "vůni" kvasnic, sušené droždí je pro mě takovou přijatelnější variantou.


Jako další tahám z boxu Bitter Sweet hořkou kolu - nemůžu si pomoct, ale těchto různých ciderů, piv s příchutí a podobně bylo v boxu víc než dost. Nějak mě to nezaujalo a určitě bych po něm v obchodě nesáhla.


Hořčice je další z vděčných věcí, zvláště tyhle dijonské, které se objevují v boxu opravdu pravidelně. Proč ne, sezóna je v plném proudu a tahle pikantní hořčice se přece jen neztratí.


Další novinka je kávová Fidorka, kterou jsem ještě nezkoušela, takže v boxu moc potěšila. Fidorka je výborná, v kombinaci s krémovou mléčnou čokoládou vás určitě nezklame. Pokud objevím v obchodě, určitě koupím :-)

A jelikož jsem abstinent, místo nějakého Strongbow jsem v boxu měla:


 Rub Orient směs na grilování


Mentos Shakies - byly v minulém boxu a chutnaly mi, takže jsem ráda, že jsem dostala tuto náhradu


A tady obsah celého boxu v plné kráse. Byl opravdu plný a dost různorodý, takže si každý přišel na své.

Nejlepší produkty: Haribo Miami Fizz, Fidorka kávová
Nejhorší produkty: Bitter Cola, žvýkačky Big Babol


Jak se vám líbí červnové vydání Brandnooz Boxu? 

4 komentáře:

  1. Ta hořčice vypadá dobře, teď jich máme velkou spotřebu když skoro pořád grilujeme :) Jinak asi bych taky V obchodě nevyhledávala Bitter Cola :D
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Grilování na létě úplně miluju :-) A hořkou kola opravdu není dobrý nápad :D

      Vymazat
  2. Mne box taky celkem potěšil, byť po ochutnání některé produkty nenadchly (propadák byl Bittersweet, nezaujaly ani Haribo...). Jiné příjemně překvapily - třeba sirup Jupí nebo hořčice. Ale celkově mi box přišel dobře sestavený a ochutnávala jsem ráda. Ještě mne čeká výzva - upéct něco z Babiččiny volby. Já se zatím kynutému těstu vyhýbala, tak tohle je příležitost se s ním na stará kolena poprat ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti box taky tak líbil. S tím kynutým těstem to mám podobně - recept z něj jsem zkoušela jen jednou, celkově mám takový velký respekt. Věřím, že se ti první pečení podaří :-)

      Vymazat