pátek 29. července 2016

Rozbalování Brandnooz boxu - červenec 2016

Ahoj,

po dovolené jsem zpátky a to rovnou s rozbalováním dalšího balení krabičky plné jídla. Kolem poledne pošťák zazvonil a jako vždy jsem box celá natěšená otevřela. Copak v něm tedy tento měsíc najdeme?



Maggi dobré polévky jsem v obchodě ještě neviděla, podle manuálu jsou novinkou z června tohoto roku. V boxu jsem našla variantu francouzské cibulové. Cibulačce jsem na chuť nějak nepřišla, ale třeba mi tato bude chutnat. K dostání jsou ještě fazolová, bramborová nebo knedlíčková. Cena mi přijde ale docela síla - 39,90 Kč. Tak snad za to teda bude stát.


Tuc slané krekry mi docela chutnají, i když jsem si je sama už hodně dlouho nekoupila. Jsem ráda za novinkovou chuť sweet chili. Koupíte v obchodech za 19,90 Kč a jsou k dostání i ve variantách barbecue a roasted chicken.


Jako další je tady koření od Vitany na steak. Určitě se bude někdy hodit, speciálně u steaků mám ráda v marinádě větší kousky koření. Cena je 22,90 Kč a někteří z vás v boxu našli koření Gurmánské kuře.


Této novinky od Milky jsem si v obchodech všimla. Ta totiž vždycky přichází s něčím novým. Milka čokolády a jejich výrobky příliš nevyhledávám, protože mi přijdou hrozně sladké. Ale cookies mám ráda moc, takže se těším, až ochutnám. Stojí 39,90 Kč.


Koukám, že červencový box je plný sladkého. Ale nevadí, nic z toho jsem totiž ještě neměla. Přiznám se, že ani klasické sušenky Oreo ne, tyto jsou s kakaovou náplní. Proč ne, ráda zkusím :-) Koupíte za 34,90 Kč.


Jeden ze zástupců "slaného". Francouzský dressing pro mě dosud neznámé značky Develey vypadá dobře. Do salátů bude ideální. Koupíte ho za 39,90 Kč. Sama bych si ho v obchodě nevšimla, takže jsem ráda, že se dostal do boxu.


Nejvíce místa v krabici zabralo balení Golden Minis od Nestlé. Nejprve jsem si myslela, že jde o skořicové čtverečky, ale nakonec je tomu jinak. Tyto snídaňové cereálie jsou se sušenkovou příchutí. Škoda jen, že ve složení najdete palmový tuk, nemám ho v potravinách ráda. Cena je 89,90 Kč, což je teda opravdu hodně.



Celkově mě box moc mile překvapil. Všechny produkty jsou pro mě novinkové a tak je ráda ochutnám. Jsem ráda, že se zde objevují i nové značky a můžeme tak zkusit zase něco nového než chipsy nebo kečup.

Jak se vám líbí nový Brandnooz box? Co byste rádi ochutnali?


Žádné komentáře:

Okomentovat