neděle 25. září 2016

Brandnooz box za srpen 2016 - recenze

Ahoj,

je to hrozné, ale už tak dlouho nebyl na blogu článek, až mě to dost mrzí. Od začátku srpna chodím do nové práce, takže času je méně a méně. O víkendech to není o moc lepší, ale chtěla bych zase začít na blogu přispívat častěji.

Mám spoustu nápadů na nové rubriky a články, některé spojené s kosmetikou nebo i oblečením. Také plánuji články na téma jídlo. Jen to všechno zrealizovat..

Ale zpět k tomu, co je tématem tohoto článku. Jak už všichni víte, znovu je to box s jídlem. Zdá se mi že je poslední dobou čím dál později, toto vydání jsme dostali opravdu až 31. srpna. Ale čekání se opravdu vyplatilo, protože jsem více než spokojená.

Spoustu věcí jsem už stihla ochutnat a otestovat, pojďme se na něj podívat blíže.


Jako první jsem vyzkoušela Cornies kukuřičné chlebíčky s medvědím česnekem. Díky této příchuti byly příjemně česnekové a moc dobré. Dávala jsem si je k salátu nebo jen tak na večer k televizi.




Další jsou ovesné sušenky od Opavie, které obsahují docela vysoký podíl ovesných vloček, i když jsou na mě sladší, než bych musela mít. Chuťově však křehoučké a dobré, zajímala by mě i varianta s jablkem, kterou jsem v boxu neměla.


A další sladké - první je ovocná tyčinky Jahoda od Emca, která obsahuje jen sušené ovoce, žádné přidané cukry. Nebyla přímo špatná, ale pokud nemilujete rozinky, tak vám asi tolik chutnat nebude. Jahod obsahuje pouze stopové množství, takže název samotný je hodně zavádějící. Navíc 20 Kč za takovou poměrně malou tyčinku je dost pálka.

KitKat už znám, i když jsem ho neměla ani nepamatuju. Když ale člověka honí mlsná a chce si dát něco s čokoládou, proč ne. Raz za čas :-)


Kolikrát jsem už procházela v obchodě kolem slaných věcí a měla nutkání ochutnat Monster Munch, které se vyráběly už za mého dětství. Ale nikdy jsem je do košíku nehodila. Teď jsem měla poprvé možnost je zkusit a opravdu mě dost zaujaly. V malém balení stojí okolo 10 Kč a je to ideální balení na cesty, když máte chuť na něco k zakousnutí.



Asi už jsem psala v jednom z předchozích boxů, že se u mě tyto kořenící směsi moc nedočkají povyku a radosti. Takže ještě na něj nedošla řada a ani nevím, jestli vůbec někdy ano.


Podle ohlasů na oficiálních stránkách Brandnoozu jsem se na tuňákovou pomazánku dost těšila. Ale když jsem ji otevřela, ihned jsem si vzpomněla na Májku, akorát s trošku tuňákovou příchutí. Výrobce je totiž stejný - Hamé. No nevím, ale je to takový dost separát nějakého tuňáka, ani jsem ji nedojedla, příliš mě to neoslovilo. Raději si tuňákovou pomazánku připravím sama doma. Přidaný glutamát sodný tento výrobek u mě snižuje ještě víc.. bohužel.



Pedro bonbony jsou docela dobré, jen kdyby nebyly tak hrozně sladké. Stačil jeden dva kousky a byla jsem dost přeslazená. Ale nápad dobrý, ten chválím. Dezertíky mi chutnaly možná o něco více.


Hrušková Mirinda mě moc příjemně překvapila svou chutí. Zajímavá novinka, sama bych si ji nekoupila, příteli však velmi chutnala.


Relaxační nápoje zhltnul přítel, kterému chutnaly, ale teď už mi ani nedokáže říct příchuť :D Tak asi dobré no.


A jako poslední Toma s nádechem okurky a limetky. Na tu jsem se dost těšila, ale jelikož nemám ráda bublikové pití, tak mě neohromila a bohužel ani svou příchutí, ani jsem ji nedopila.



Celý box ve své kráse. Byl opravdu pestrý a jsem celkově z jeho obsahu nadšená. Spoustu věcí jsem neznala a díky Brandnooz ráda poznala. Něco mi chutnalo více, něco méně. Ale tak to má být, aspoň už vím, co si koupit a co nechat v obchodě ležet.

Co vy a tento box, líbil by se vám? Co byste si nejradši dali?


Žádné komentáře:

Okomentovat