středa 28. září 2016

Podzim 2016 - co si chystám pořídit a co už jsem stihla?

Ahoj,

podzim je už pár dní oficiálně tady a s ním přichází i období, kdy budeme častěji doma zachumlaní v dece. Celkem se na to i těším, když tyto dny byly nadprůměrně teplé a ještě si nějaký ten týden můžeme užívat moc hezké babí léto.

Společně s chladnými rány jsem musela trošku obměnit svůj šatník, a to nejen proto, že jsem z hodně věcí vyrostla a tak po několik letech musely jít nekompromisně ze skříně pryč. A co že jsem si už koupila a ještě hodlám pořídit na tuto sezónu? Právě toto bude tématem dnešního článku :-)

Z kosmetiky jsem měla jasno hned - jakmile jsem totiž uviděla novinku od Sleeku - Goodnight Sweeatheart limitovanou edici paletek na podzimní sezónu, která se skládá z nádherných odstínů laděných do hněda, fialkova a šeda, bylo jasno. Tuhle paletku si rozhodně pořídím :-) Prvně jsem ji viděla na Pinkpanda.cz, kde je však momentálně vyprodaná.


Zde jsou její odstíny "naživo" - nejde o mou fotku, díky www.reallyree.com 


Obal je taky bezkonkurenční, jednoznačně nejhezčí, co kdy Sleek udělal.

Jako další bych si ráda pořídila vysněné červené šaty, třeba v podzimní variantě s dlouhými rukávy, tyto jsem viděla v Lidlu. Budou pěkné k obyčejným černým botám.

A u Lidlu ještě zůstaneme, jakmile jsem uviděla na webu overal, bylo jasné, že ho potřebuju. Overaly na spaní mám už dva a nemůžu si je vynachválit. Trpím na odhalená záda, když se v noci nechtít odkopu, s těmito spacími dupačkami je problém zažehnán :-)


Je to zvláštní, ale košile jsem vyhlížela už aspoň 5 let, stále jsem nemohla najít nějakou svou vysněnou nebo v takovém střihu, který by mi seděl. V HM jsem nakonec neodolala a musela si odnést obě dvě, z toho jednu mi koupil Kuba k výročí. Už se moc těším, až je provětrám.


Copak jste si koupily vy na podzim, nebo co byste si přály? Ráda si o tom přečtu.



1 komentář:

  1. tak tá paletka je skvelá! :)
    ja si plánujem na jeseň kúpiť čokoľvek vo vínovej,burgundy farbe :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat