neděle 23. října 2016

Paletka Goodnight Sweetheart od Sleeku - limitovaná edice

Ahoj,

v posledním příspěvku jste mohli vidět seznam věcí, které bych si přála a které jsem si už stihla pořídit. Další ze seznamu si můžu pomyslně odškrtnout, i když jsem nevěděla, že to bude tak brzy. Hned jak jsem uviděla paletku očních stínů z limitované edice s názvem Goodnight Sweetheart od Sleeku, musela jsem ji mít. Obsahuje totiž přesně ty stíny, které se mi líbí a vím, že ji 100% užiju.

Nakonec jsem ji objednávala z Dekorativky, kde byla zrovna skladem, u PinkPandy se mi totiž nechtělo dávat další stokorunu za poštovné. Dekorativka.cz navíc nabízí dodání do Zásilkovny, což je mi určitě příjemnější, než si balíček vyzvedávat na poště a čekat tam ty šílené řady /tomu jsem se nakonec stejně nevyhla, ale o tom zas jindy/.

Paletka je laděná do podzimních odstínů a evokuje pocit tepla domova, kdy si sednete ke krbu nebo zapálíte svíčku. Obsahuje moc krásné odstíny hnědé, fialkové, krásně perleťové růžové, spíše do teplých barev.



Fotila jsem bohužel v horších světelných podmínkách, na počítači jsem upravila do podoby, kdy jsou nejvěrohodnější skutečnosti.

Snažila jsem se také je přiblížit na kůži - tady jsou swatche, které se však moc nepovedly kvůli blesku (spíš mi tady připadají jako z paletky Naked 3)



Už jsem samozřejmě paletku zkoušela a hned jsem si ji oblíbila. Ráda sáhnu po hnědém stínu Hold me tight, který kombinuju s By the fireside, do vnitřního koutku dávám rozjasňujcí a nejsvětlejší stín z paletky Lingerie. Snuggle se tváří v paletce jako šedozelená, ale jakmile ji nanesete, jde o zvláštní fialkovo-šedozelený perleťový stín, který vypadá na očích opravdu fantasticky. Myslím, že ke hnědým očím se hodí perfektně.

A jak je na tom paletka s výdrží? Je určitě dobré použít bázi, protože pokud máte mastná víčka, mají po 5 hodinách stíny tendenci se slévat do čárky. Matné stíny jsou pigmentované dobře, perleťové stíny jsou pěkně máslové a hezky se mezi sebou dají ztrácet. Některé ze stínů obsahují více třpytek a tak není dobré je nanášet štětcem, v tomto případě poslouží lépe prsty. Možná bych mohla vytknout horší vlastnosti některých stínů, ale odpustím jim to pro ty krásné a nevšední barvičky, které v paletce najdete.

Nemůžu si pomoct, ale právě v tomhle je Sleek mou srdcovkou, vždy přicházejí se skvělými nápady a originálními schématy svých paletek. Pokud hledáte krásně sestavenou paletku za dobré peníze (cena okolo 280-320 Kč) a máte rádi oči nalíčené v těchto tónech, tak určitě nešlápnete vedle. Já osobně jsem totiž trošku přesycená těmi odstíny, které najdete v každé druhé paletě, jak na internetu, tak v drogerii.

Co vy a paletky od Sleeku? Líbí se vám novinková paletka Goodnight Sweeatheart? Budu ráda za vaše komentáře :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat