středa 26. října 2016

Bijou nákupy - podzim 2016

Ahoj,

co by to byl blog o bižuterii, kdyby v něm chyběla. No jo, zase jsem našla nějaké kousky, které se mi hrozně zalíbily a tak jsem si je koupila. Tentokrát prvně i na Aliexpressu, kterému jsem se do této doby vyhýbala. A tam jsem taky našla pár kousků, které mi padly do oka.


Tento náhrdelník mám z Aliexpressu, jde o dost trendy kousek, kdy máte dva řetízky u sebe. Ihned se stal jedním z mých nejoblíbenějších podzimních kousků bižuterie, protože se velmi dobře kombinuje a také je dost kvalitní. Stál okolo 40 Kč.



Jako další mám tady plastový maxi náhrdelník fialové barvy s detaily s kamínky v téže barvě. Vydražila jsem si ho v aukci asi za 70 Kč, prakticky nechtíc, protože jsem si nevšimla ceny, za kterou byl. Ještě nebyla příležitost si ho vzít, je to takový spíš jarní kousek, bych řekla. Je dost plastický a musí se dobře poskládat, aby se jednotlivé části náhrdelníku nepřekrývaly a vypadaly tak, jak na fotce. To mě na něm docela mrzí.



Tady je ještě jeden záchvěv léta v podobě náhrdelníku se zlatými lístečky a modrými pírky. Už jsem ho bohužel v této sezóně nestihla vyvětrat, ale každopádně je moc krásný a také kvalitní (ne takový ten hrozně žlutý kov). Takže bude zatím odpočívat do jara, kdy najde své uplatnění. Byl dost levný, asi kolem 20 Kč na Ebayi.


A to nejlepší jsem si nechala na konec. Naprosto nádherný a nevšední náhrdelník se skleněnými korálky v jednoduchém, ale efektním designu. Nosím ho dost často a velmi dobře se kombinuje. Je kvalitní a byl asi za 60-70 Kč na Aliexpressu.


Co vy a šperky na podzim, jaké nosíte nejraději? Máte radši jemnou, nebo výraznější bižuterii? :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat