sobota 17. června 2017

Novinky za první polovinu 2017 - proč se tady nic nedělo

Ahoj,

je neskutečné, že už tak dlouho jsem nic nepřidala. Konec minulého roku byl dost náročný, hledali jsme nový byt na druhém konci republiky a nejinak tomu bylo také začátkem roku 2017. Co začal nový rok, situace se ani tolik neuklidnila. Začalo spoustu zařizování, stěhování, změna práce, druhé stěhování atd..

No mám pocit, že půl rok příšerně rychle utekl a ani jsem si ho nestihla pořádně užít. V tom všem shonu jsem totiž hledala novou práci, do toho dvakrát onemocněla. Spousta změn na tak krátké časové období.

Ale musím říct, že změna je rozhodně k lepšímu a i když další půl rok potrvá, než budeme bydlet podle našich představ, jsem za to moc ráda.

Z Prahy jsme se přestěhovali na rodnou Moravu, 5 let hektického života vyměnili za to, co jsme už bezpečně znali a co jsem celou dobu tak postrádala.. Ne nadarmo se říká, že člověk má jít tam, kde má svou rodinu a kořeny.

Mějte se krásně a zas někdy, plánuju články na téma stěhování a další.



Žádné komentáře:

Okomentovat