pondělí 19. června 2017

Testujeme Lirene - Magic make-up CC cream

Ahoj a pěkné slunečné pondělí,

v časopise Svět ženy jsem si všimla výzvy k testování produktů značky Lirene a tak jsem se zaregistrovala. Měla jsem velké štěstí, že jsem byla jednou z 300 testujících, které měly tu možnost vyzkoušet kosmetiku Lirene - konkrétně jejich Magic make-up CC cream. A co na něj tedy říkám?

 

Krém se ukrývá v matné černé tubičce se stříbrným víčkem, který vypadá moc hezky. Jeho obsah je 30 ml, což není úplně moc, u makeupů jsem zvyklá alespoň na 50 ml obsah.

Podle návodu postačí malé množství krému, které díky obsaženým pigmentům zabarví vaši pleť a kromě toho ji i vyživí a rozjasní. Navíc bude pleť krásně sjednocená.

Krém po menším rozmazání - pigmenty opravdu obsahuje a působí jako makeup


Krém má velmi příjemnou a nevtíravou vůni a nemastnou konzistenci. Stačí opravdu málo a po malém rozmazání vytvoří makeup. Po důkladnějším rozmazání působí jako makeup s jemným nádechem opálené pokožky - alespoň na mé pleti.

Po důkladnějším rozmazání je téměř neviditelný - zabarví se do jemného opálení


Celkově jsem s tímto CC krémem velmi spokojená. Je škoda, že neobsahuje SPF proti sluníčku, takže když nechcete sahat po makeupu, je dobré použít jak podklad nějaký krém s vyšším SPF, tím se trošku kazí použití tohoto krému v letních měsících.



Nebude to nic pro ty, kteří vyžadují vyšší krytí a trpí na nedokonalosti na pleti - krém je opravdu dost lehoučký, lehčí než BB krém, ale dobře hydratuje a vyživuje. Malé částečky pigmentu se dobře rozmažou a nedělají mapy, ale člověk musí být dost opatrný. Když se to s krémem přežene, dá se i tak dobře rozmazat.

Celkový verdikt je tedy velmi dobrý: 1- (za absenci SPF ochranného faktoru)-


 Vyzkoušeli jste už tento CC krém? A co na něj říkáte? Jaké používáte produkt na léto místo makeupu?


Žádné komentáře:

Okomentovat