pátek 23. června 2017

Instagram time - paletka On The Horizon, jídlo, knížka

Krásný skoro konec pracovního týdne,

dnes s novým "formátem" článků, který nebude úplně pravidelně, ale bude to něco jako všehochuť z Instagramu.

Jak jsem neměla nikdy ráda sociální sítě, tak jsem si právě Instagram hodně oblíbila. Sleduji nejen blogerky, ale také známé osobnosti jako Patricii Solaříkovou z Ulice, která mě hodně baví a přidává vtipné příspěvky. Zbožňuju také Instastories krátká videjka :-)

Občas také něčím přispěju, tak se společně podívejme, co se na mém profilu objevilo:


Malý kulíšek aneb naše "kočka" - krysařík Chica. Takhle krásně spinká :-)



Vzpomínka na Prahu - rizoto s kuřecím masem, sušenými rajčaty, zeleninou a parmazánem z Potrefené Husy



Domácí "dělobuchy" nesmějí chybět. Mamka je nedávno dělala zase, povidlové a s ostružinami.



Paletka On The Horizon od Sleeku, kterou jsem si pořídila k narozeninám. Má krásné odstíny oranžové a hnědé, které mám teď v létě moc ráda



Další dočtená kniha od Blanky Hoškové - Zlatovlásky. Teď mám rozečteny Kamilenky a čeká mě ještě jedna :-)



Dubnový Brandnooz Box se docela vydařil. Dupetky jsou už naší stálicí :-)



Zbožňuju domácí pizzu na plech s vyšším těstem, jinou už ani nechci :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat