sobota 22. března 2014

Nové úlovky z Ebay

V tomto článku vám chci představit své nové bižu úlovky z Ebay, které mi nedávno přišly. Přiznám se, že jsem ani jeden ještě na sobě neměla, ale jaro je tady, takže bude určitě příležitost.

1. Náhrdelník s "diamanty"

Ten mě zaujal okamžitě, vydražila jsem si jej u prodejce boutiquebox za 2 USD, takže skoro za hubičku. Koukněte se do vystavených předmětů, myslím, že jej prodává i bez vydražení v přepočtu za 80 Kč. Náhrdelník mi přišel asi za 3 týdny od nákupu - Economy zásilka tak zhruba dlouho trvá. 

2. Zlatý řetěz s lístečky

U tohoto kousku to bylo také zalíbení na první pohled, prostě jsem jej musela mít. Trošku mě zklamalo, že zlatý řetěz není moc masivní a také příliš příjemný na kůži. Proto jej budu nosit hlavně na trička a svetříky. Ale zpracován je moc hezky, hlavně ty lístečky po stranách jsou posety kamínky a krásně se třpytí. 
Nakupovala jsem u prodejce 2010s-beads za necelé 4 USD.

Koupit si můžete ZDE


3. Statement s obdélníčky v barvě slonové kosti a hnědé

Opět od prodejce boutiquebox a vydražený kousek za 4 USD. K nákupu se váže trošku vtipná historka. Jelikož jsem si neuvědomila, že přihazuju v dolarech, dala jsem tam 10, potvrdila a pak jsem si nadávala. 10 dolarů bych za tento náhrdelník nedala, ale potvrzeno už bylo a do konce zbývalo několik hodin. Modlila jsem se, aby částka byla co nejnižší, nakonec se zastavila na 4 dolarech a já jsem byla ráda, že to nebylo víc. No po této zkušenosti už radši zvažuju v jaké měně to vlastně přihazuju :-)

Navíc jsem si nevšimla, že v popisku byla uvedena jiná barva. Takže místo tyrkysového jako na obrázku mi náhrdelník přišel v této barevné kombinaci. Dám si na to už pozor, ale v té chvilce jsem byla trochu zklamaná. Zboží přišlo hodně brzy, chyběl však jeden spojovací kroužek, proto jsem si náhrdelník trochu upravila podle svého. Pomocí kleští jsem odpojila dolní díl a kroužek přidala tam, kde chyběl.

4. Krásný kamínkový náhrdelník

Také jeden z těch náhrdelníků, které se mi okamžitě líbily. Nakupovala jsem od prodejce 2010s-beads a stál 4,35 USD.

Koupit můžete ZDE

5. Elegantní perlový náhrdelník

Zaujal mě někde na blogu a tak jsem ho musela taky mít. Bohužel jsem moc nepřemýšlela nad tím, jestli ho budu mít s čím nakombinovat. Škoda, že ten perlový náhrdelník není matné barvy, takhle by se mi líbil víc. Nakoupila jsem přes Kup teď od 2010s-beads a vyšel mě na necelých 80 Kč.

Koupit můžete ZDE


1. S "diamanty", 2. Zlatý s kamínkovými lístečky, 3. Výrazný s obdélníky

4. Krásný kamínkový, 5. Elegantní perlový

4 komentáře:

  1. Taky zbožňuju náhrdelníky a celkově doplňky z Ebay, kde to vyjde o hodně levněji než v ČR. Na ten poslední jsem taky koukala a moc nad ním přemýšlela, ale říkala jsem si, jestli nebude vzhledově laciný. Takhle na fotce však vypadá krásně, takže možná popřemýšlím... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentář :-) Ten perlový náhrdelník je ve skutečnosti moc hezký, i když zelené kamínky barevně moc neladí s perlami, což na fotce prodejce takhle vypadalo. Za tu cenu je ale super, takže doporučuji :-) Navíc proč platit za náhrdelníky okolo 500 Kč, když jsou na eBay tak levné a obrovský výběr :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak si jdu na e-bay koupit tu 4 :)

    OdpovědětVymazat