středa 19. března 2014

TAG: Hudba

Ahoj,

je tady první TAG, který jsem skoro u nikoho neviděla a našla jsem na YouTube. Jde o několik otázek týkajících se toho, co ráda poslouchám. Tak pojďme na to.

1. Oblíbená skupina, zpěvák v současnosti

Tady je toho víc. Už asi 11 let poslouchám nejčastěji latinskoamerickou hudbu. Prakticky jsem na tom vyrůstala a zůstávám věrná i nadále. V současnosti poslouchám hodně kolumbijskou zpěvačku Fanny Lu, Michaela Bublého a líbí mi také Shakira.


2. Interpret, ke kterému se stále vracíš

Jednoznačně Thalía, kterou poslouchám už od dob Rosalindy a nepřestává mě bavit. Poslední studiové album Habítame Siempre je úžasné a stejně tak záznam z koncertu Thalía En Vivo.


3. Oblíbený soundtrack (hudba z filmu)

Jako malá jsem hrozně ráda poslouchala hudbu z Pomády, později vedl Hříšný tanec. Takže bych jmenovala asi tyto dva. 

4. Nejoblíbenější písnička/y

Nikdy se mi neomrzí Ni Una Sola Palabra od Pauliny Rubio a od Merche Eras Tú, což je nádherná balada.

5. Nejtrapnější písnička v playlistu

Občas si zpívám některé znělky z dětských pohádek, takže by tam možná byla jedna z těch. Ale pouštím si je pro pobavení jen na YouTube :-)

6. Top 3 písničky z playlistu

Momentálně si pouštím na YouTube Wisin feat. Jennifer Lopez a Ricky Martin - Adrenalina, Shakira - Can´t remember to forget you a Fanny Lu - Mujeres.

7. Oblíbený koncert, na kterém jsem byla

Jednoznačně lednový koncert Michaela Bublého, byl úžasný a jsem strašně ráda, že jsem na něj mohla jít. Zpíval bezchybně a vůbec bych na něm nepoznala nemoc. Opravdu jsem si to užila a když procházel kolem nás, dokonce jsem si na něj sáhla :-) Tohle byl pro mě kulturní zážitek číslo jedna a asi ještě dlouho bude. 

8. Nejvíce podceňovaný zpěvák dle mého názoru

Je mi trochu líto, že už nemá Thalía takovou podporu českého publika jako dřív. Zdá se mi, že na Evropu tak trochu zanevřela a doufám, že do budoucna se to zlepší. V dnešní době je třeba zpívat hlavně anglicky, aby člověk mohl prorazit i v jinak mluvících zemích. Ještě že je YouTube a internet, protože sehnat tady přímo v obchodě alba španělsky zpívajících interpretů je dost nadlidský úkon. 

9. Oblíbený citát nebo text písničky

Mám moc ráda písničku Everything od Michaela, která je hrozně romantická. Takže tyto řádky:
It´s you, it´s you, you make me sing.
you´re every line, you´re every word, you´re everything. 


Žádné komentáře:

Okomentovat