neděle 2. listopadu 2014

I Love Bijou TOP oblíbenci - říjen 2014

Také se vám zdá, že ten čas neskutečně letí? Ani jsme se nenadáli a máme zde první listopadové dny. Přitom se mi to zdá jako včera, kdy jsem psala záříjové oblíbence. No ale co se dá dělat, čas zastavit nejde, proto si musíme každou chvíli maximálně užívat.

A co se tedy dostalo na seznam věcí, které se mi za říjen líbily? Pojďme se na ně společně kouknout :-)

BIŽUTERIE


Moc ráda jsem nosila tento hořčicově žlutý náhrdelník, který se mi líbil v kombinaci s královsky modrým svetříkem. 


HUDBA

Ráda si občas poslechnu nějaké české nebo slovenské interprety, když už mám na to náladu. A oblíbila jsem si zpěvačku Kristinu, třeba její Tancuješ mi v srdci. Mimochodem, v listopadu bude koncertovat v Praze a už mám koupené lístky :-)


Moje oblíbená zpěvačka Thalía vydává po dvou letech novou studiovou desku Amore Mío. Jsem strašně nadšená a už jsem si ji objednala. Než mi však přijde, poslouchám její starší kousky, např. 
Habítame Siempre, která je úžasná právě teď do podzimního počasí. 





FILM/SERIÁL

V kině jsem viděla Labyrint - Útěk, který se mi celkem líbil. Hodně zajímavý příběh, takové scifi, což já ráda. Konec mě však trošku nepříjemně překvapil, ale jsem zvědavá na další pokračování.

Od září se vysílá reality show na pokračování Paterčata rodiny, kterou asi všichni znáte z médií. Až nedávno jsem se však k němu dostala, takže jsem na něj koukala. Zpočátku mě opravdu překvapil, protože byl zajímavě zpracovaný, některé díly mě dost rozohnily a jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet dále. 

Mou stálicí v playlistu jsou zase Nákupné maniačky, moje oblíbená show. A nedávno jsem také viděla kuchařské show na našich televizních obrazovkách. Líbí se mi Karolína, domácí kuchařka a také Zdena Pohlreich, který každý týden vaří tématická jídla. Moc mě nezaujala Halina, protože tak špatně krájet jsem snad nikoho neviděla.. Když to neumí, tak nevím, proč je na obrazovce. Jaký názor na to máte vy?


JÍDLO A PITÍ


V posledním měsíci jsem si zamilovala caprese, které připravuji i s octem balsamico, troškou soli a pepře. Není lepší svačinky, i když už to trošku hraničí se závislostí... :-)


O svátku 28. října jsem měla možnost si udělat prodloužené volno, takže jsem neváhala a vydala se domů na Moravu. A stálo to za to, protože kromě času stráveného v rodině jsem si užívala také skvělého jídla, které uvařila moje sestra. Tohle je jedno z nich - kuřecí maso v marinované v tymiánu s houbovo-smetanovým přelivem a pečeným domácím bramborem s petrželkou. To byla ale dobrota :-)

Po hodně dlouhé době jsem měla domácí kakao s výbornými loupáky, opravdu zahřálo a asi si ho budu dělat častěji. 

RADOSTI

Užívala jsem si dobrého jídla, hraní se svým malým pejskem, pohody a klidu, ke kterému to podzimní počasí přímo vybízí. Není lepší věc, než si sednout k nějakému seriálu, dobrému časopisu a číst si u hrnku s kávou nebo čajem. To je relax k nezaplacení.


A co jste si oblíbili v minulém měsíci vy? Jak nejradši relaxujete?



4 komentáře:

  1. Pěkný článek :) Dala bych si to caprese. Zpěvačku Thalii neznám, tak jsem si tu písničku pustila a zpívá moc pěkně :). Já nejradši relaxuju u pročítání blogu, sledování Zoufalých manželek :D, procházkama
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. Thalía je moje oblíbená zpěvačka už 14 let (to to letí), tak jsem ráda, že se ti písnička zalíbila. Zoufalé manželky jsem taky kdysi sledovala, teď už spíš u mě vede Ulice a Nákupné maniačky :-)

      Vymazat
  2. A ještě jsem Ti chtěla napsat, že ten náhrdelník je nádhernej :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat