sobota 8. listopadu 2014

Nové paletky očních stínů od Makeup Academy (MUA)

Jako milovník všech možných očních stínů jsem si nemohla nechat ujít novinky od mé docela oblíbené britské značky Makeup Academy. Ta totiž nedávno uvedla na trh 3 zbrusu nové paletky, spíš v tlumenějších odstínech, takže si na své přijdou ty z nás, které mají rády tzv. nude stíny. Kromě základního popisu jsem přidala také své subjektivní hodnocení na "první pohled". Které z nich bych si z fleku koupila?
První z nich je paletka sestávající se z nejoblíbenějších nahých odstínů tří oblíbených paletek Undressed, Undress me Too a Heaven and Earth. V těchto paletkách se nachází různé odstíny hnědé, které by neměly chybět v žádné kosmetické taštičce správné beauty nadšenkyně. Výběrová paletka s vybranými stíny se jmenuje Hall of Fame a obsahuje opravdu zajímavé složení stínů. Najdete ji na britském eshopu za 4 libry nebo na eshopu Muashop za 199 Kč zde.

Mé hodnocení: 7/10 - barvy, které musíte mít, vhodné na den i noc

Jako další vám chci představit paletku, která mě zaujala hned na první kouknutí. Její název je Elysium a už podle balení vám hodně připomene paletku Smokin. Kromě 10 stínů totiž obsahuje oboustrannou tužku (černou a tělovou). Myslím, že se MUA nechalo inspirovat také trošku Naked 3, protože některé odstíny ji hodně připomínají, co myslíte? Na českém eshopu jsem ji zatím neviděla, nejspíš jde o horkou novinku. Na britském MUA shopu ji najdete za 6 liber.

Hodnocení: 10/10 - skvělá paletka plná krásných odstínů, navíc s přiloženou oboustrannou tužkou

Trojici novinkových paletek uzavírá Winter Forest Matte Palette. Jak už z názvu vyplývá, v paletce najdete všechny stíny matné. Myslím, že jde o hodně zemité a přírodní tóny různých barev, které využijete právě v tomto podzimním období. Petrolejová, tmavě modrá, odstíny hnědé,.. Tato paletka mě zaujala asi nejméně, protože nejsem zrovna fanynkou matných barev, dávám přednost třpytivým stínům. Pokud se vám zalíbila, stojí 4 libry a opět jsem ji ještě neviděla na českých stránkách. 

Hodnocení: 6/10 - ideální na podzimní líčení




Jaká z paletek se stala vaším favoritem? Máte rády stíny značky MUA? 

5 komentářů:

  1. Poridila jsem si od nich jednu paletka, jsem spokojena ☺
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, myslím, že mají dobré stíny :-)

      Vymazat
  2. ja som od nich este nic neskusala :/


    Pozyvam na 5rocnu giveaway o balicek Bioderma kozmetiky, hodinky a voucher na 50€. Tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem od značky MUA zatím nic nezkoušela, ale paletky vypadají moc pěkně :) ta skladba barev se mi líbí
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, snad se brzy podaří nějaké stíny vyzkoušet :-)

      Vymazat