sobota 1. listopadu 2014

Brandnooz box - říjen 2014

Přeji krásný víkend,

jako každý měsíc, i tentokrát přináším rozbalování Brandnooz boxu, který už znám prakticky rok. Hned jak se tyto balíčky s jídlem objevily, tak jsem si je musela objednat. Někdy jsem byla nadšená a spokojená, jindy to bylo horší. Tentokrát mám tak trochu rozpolcené pocity, protože jsem očekávala trošku víc... No ale o tom už si přečtete dále v článku..

brandnooz box říjen 2014


Celkové foto bohužel dnes jen toto, protože jsem nestihla v té tmě box pořádně odfotit..


První věcí, kterou jsem vytáhla z boxu, byl bešamelový základ od Vitany. Je sice bez konzervantů, ale i tak se mi to složení moc nelíbí. Je jednoduché udělat vlastní bešamel, navíc obsahuje pár surovin. Tuto novinku tedy asi moc nevyužiju, protože nemám ráda polotovary. Normálně v obchodech najdete za cenu 40 Kč /což je dost.


Nevím proč, ale v boxu jsem našla Kávenky s příchutí Cappuccion Skořice, které byly myslím v červencovém vydání. Asi nějaký bonus nebo co.. Ale ještě jsem je nezkoušela, takže jsem ráda.



Bohatá šťáva od Knorru se ve dvou variantách není špatná věc. Občas v případě nouze sestra používá jejich bujóny a jsou opravdu super. Tak buď je zkusím, nebo daruji. Jde o horkou novinku, od října v prodeji za 45,90 Kč.


Gumové bonbony moc nemusím, ale tyto jsou moc dobré a navíc v dobré příchuti pomeranče a zázvoru. Zázvor z toho necítím, jsem zvyklá na jeho výraznou chuť a tady je použitý nejspíš minimálně. I tak mě to ale překvapilo, protože je toto želé i jemně kyselkavé.V obchodě za 23,90 Kč. 


Kávová tyčinka s belgickou čokoládou mi padla do ruky k ochutnání jako první. Jde o velice podobnou tyčinku s tradiční Kofilou, jen je o dost jemnější a kávový krém není tak moc cítit. Spíš mi připomíná mix mezi Kofilou a Milenou. Stojí 9,90 Kč a čokoláda mi chutná třeba daleko víc než u Kofily. Prodává se ještě ve variantě ledové kaštany.


Mentos bonbony mám celkem ráda, tato novinka je s příznačným názvem Rainbox, protože obsahuje celkem 7 druhů příchutí v jednom balení. Těším se na ně. Prodejní cena je 17,90 Kč. 


Delikates hořčice je krásně žlutá, od značky Kand se v kuchyni jen tak neztratí. Je prý o něco výraznější a pikatnější, než obyčejné hořčice. Zkusím a uvidím. Stojí 29 Kč.


Džusy od mexické značky Jumex jsme už mohli v boxu ochutnat. Tentokrát je ve větším, 500 ml balení a s příchutí ananasu. Je moc dobrý, 100% a jeho cena není úplně přemrštěná, 39 Kč. 


Další pití v boxu, opět Krteček, tentokrát Krtečkovy bublinky s příchutí lesní směs. Tyto dětské věci mi v boxu nevadí, jen je škoda, že se opakují dost podobné věci v boxu.


Nealko pivo Zlatopramen Radler jsme měli už v předchozím boxu, nejspíš jsem ho dostala, protože jsem si vybrala nealkoholickou variantu boxu. Nezkoušela jsem ho a ani nebudu, nemám pivo ráda. 


Tak a to je všechno. Není toho moc, když jsem sečetla všechny položky, nedostáváme se ani na cenu 300 Kč, která má být deklarována jako minimální cena všech výrobků v boxu. Jsem trošku zklamaná, snad se příště box zlepší a objeví se tam více novinek.


A co vy, líbí se vám říjnová edice Brandnooz boxu?

Žádné komentáře:

Okomentovat