čtvrtek 30. října 2014

Nákupy bižu z Ebay - královská modř a šedá geometrie

Pěkný čtvrteční večer,

jak snášíte podzimní počasí, které už v posledních dnech naplno udeřilo? Snad nejste nemocní a těšíte se na víkend, který je tady co nevidět.

Jsem tady s další várkou náhrdelníků, které mi v předchozích týdnech dorazily do schránky - takže jen v rychlosti takový fotočlánek s novými úlovky z Ebay.




Modrá se stala mou oblíbenou už v létě, kdy jsem ráda nosila sako v této barvě. A když jsem uviděla tento krásný náhrdelník, musela jsem ho mít. Stál kolem 30 Kč a dorazil do pár týdnů od objednání.



Tento náhrdelník se zajímavými tvary ve zlatém kovu je opravdu netradiční. Ty šedé přívěsky jsou totiž potažené koženkou. Přesně se mi hodí ke kabelce, která má úplně stejnou šedou barvu, takže už vím, jak jej zkombinovat.



Jakou bižuterii jste si pořídily vy? Máte rády výrazné náhrdelníky, nebo spíš jemnější řetízky?

2 komentáře:

  1. ten druhý je hodně zajímavý! <333 krásné kousky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, hned jak jsem ho viděla, tak jsem ho musela mít :-)

      Vymazat