neděle 5. října 2014

I Love Bijou TOP oblíbenci - září 2014

Přeji vám krásný víkend!

Je to neskutečné, ale první podzimní měsíc je za námi a už tady máme říjen. Proto jsem připravila článek o svých oblíbencích, které mě nadchli za poslední dobu.

BIŽUTERIE


Co se mé oblíbené bižuterie týče, koupila jsem si zase několik kousků. Pravidelně vám ukazuji v příspěvcích náhrdelníky z Ebay, ale tyto kousky jsem vám ještě neukazovala. Roztomilé menší náušničky jsem koupila takhle pěkně v setu v obchodě Pepco, který je bohužel v Praze jen jeden. Ale i tak se mi tam vyplatilo z práce zajet, protože za 29 Kč jsou úplně bezkonkurenční. Teď v chladnějších měsících raději sáhnu po maličkých náušnicích do ucha, které mi nebudou překážet. 



K tomu můžu zvolit také výrazný náhrdelník, když mám chuť. Poprvé jsem v září vytáhla tento starostříbrný výrazný náhrdelník s lesklými kameny v šedé barvě, který se okamžitě stal mým oblíbencem. V kombinaci s pleteným svetříkem vypadá skvěle a hrozně se mi líbí.


HUDBA




Z oblasti hudby mám pro vás písničku, kterou jsem slýchávala v rádiu. A jak se mi zalíbila, tak jsem si ji pouštěla také doma. Nějak mám chuť v těch podzimních dnech na rychlejší písničky, které mi trošku zvednou náladu, máte to tak taky?




Další moje oblíbená písnička za září (ne klip, ten mi přijde otřesný) je od Ariany Grande - Break Free. Opět tanečnější, protože tento měsíc jsem spíše potřebovala povzbudit než uspat.



FILM/SERIÁL

Ráda jsem koukala na Nákupné maniačky na JOJce, kde jsem občas nevěřila vlastním očím, co dokázaly soutěžící vytvořit za outfit. A pravidelně jsem se dívala také na Ulici, kterou mám stále ráda, i když je na obrazovkách už x-tou sezónu.

V tipech na filmy jsem vám už představila 10 pravidel jak sbalit holku. Jde o českou komedii, která se povedla. Pokud jste ještě neviděli, tak doporučuji zhlédnout :-)


JÍDLO A PITÍ



Vyzkoušela jsem poprvé dýňovou polévku, sama doma. Dýně však nebude mou oblíbenou zeleninou, vůbec mě neokouzlila. Ale absolutně jsem si zamilovala pečenou zeleninu v papilotě (recept jsem vám dávala zde)

Z pití jsem nejvíc popíjela zázvorový čaj, který je u mě stálicí už hodně dlouho (hlavně v zimě).  A v období plískanic se hodí, protože vám nakopne imunitní systém a pořádně prohřeje. Začínám přicházet na chuť také zelenému čaji.




RADOSTI

Poslední dobou jsem si dělala občasné radosti v podobě nákupů na tuto sezónu. Opravdu hodně dlouho jsem potřebovala praktickou černou kabelku, kterou jsem stále nenacházela. Až jednoho dne jsem našla tu svou ideální, která sice není tak úplně přes rameno, ale s praktickým popruhem, takže ji přehodit jako crossbody lze. 


Je z opravdu příjemné koženky, která vypadá skoro jako kůže. Dole je ozdobně prošívaná. Je velká tak akorát, ani obrovská, ani malá. Možná je prostorná až moc, protože v ní kolikrát lovím pořád věci. Ale do práce ideál, protože se do ní vleze prakticky všechno. Má i popruh, jak jsem zmiňovala, abych ji nemusela nosit jen v ruce. Parádní kousek, který unosím určitě celou sezónu.


Co jste si za září oblíbily vy?


10 komentářů:

  1. Moc se mi líbí kabelka a naušničky :-) Pečenou zeleninu bych si také hned dala!! :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Zeleninu vyzkoušej, určitě ti bude chutnat.

      Vymazat
  2. super songy, hlavně Break Free hodně poslouchám :) <3

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle typ náušnic mám nejradši a nejčastěji je nosím :). Kabelka je krásná. Ten film 10 pravidel jak sbalit holku jsem viděla a byl fajn :). Já zelený čaje a bylinkový piju nejradši :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, tak to máme dost podobně :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji za tak milý komentář, ani nevíš jakou mi udělal radost :-)

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí ten náhrdelník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vypadá opravdu moc hezky s obyčejným svetříkem. Dodá mu úplně jiný rozměr.

      Vymazat