sobota 11. října 2014

5 TOP oblíbených kousků na podzim

Ahoj,

také je u vás při sobotě tak zamračeno? Na Prahu sluníčko nějak zapomnělo, ale snad vystrčí své paprsky zítra a užijeme si taky trošku toho babího léta. 

Dnes mám pro vás první článek v tomto týdnu, ano, bohužel mi počasí nedovolí fotit, ale určitě se máte v nadcházejících dnech na co těšit. Snad se umoudří a zítra budu moci dohnat to, co jsem měla naplánováno. 

1. Mikina

Tento podzim to u mě vyhrávají nejvíc bavlněné mikiny. Jsou super pohodlné, takže do práce či do školy ideální. Nemám ráda kousavé svetry, ve kterých je vám moc horko. Takže jsem se letos zásobila právě mikinami v různých barvách. Tato modrá je s potisky je z Kiku a stála 279 Kč.




2. Baret

Už jsem vám před časem představovala svou sbírku baretek a jiných pokrývek hlavy. Jsem na ně zatížená už několik let, takže na podzim a zimu se těším jen na to, až provětrám všechny své kousky ve sbírce. A že jich je :-) Na letošní sezónu jsem si pořídila na Ebay tento chlupatý baretek. Trošičku kouše, ale tak je to hlavně o zvyku, jinak pěkně zahřeje. A stál mě 55 Kč, což je super cena.



3. Teplý kabát

Když si mám vybrat mezi bundou a kabátem, jsem jednoznačně pro kabát. Vypadá elegantně a dá se dobře kombinovat. Navíc v kombinaci s baretkou vypadá senzačně. Jen jsem zjistila, že kabát, který mám už několikátou sezónu, se mi rozpadá. Takže pátrám po novém. Zde je menší inspirace, nejvíc se mi líbí kabátů v F&F, odkud mám kabát na zimu z loňska. Všechny kabáty stojí 1299 Kč.

Černá klasika, která se dobře kombinuje. Můžete jej potom rozzářit barevnými doplňky, šálami v různých barvách nebo čepicí. 

Červený kabát zase pořádně rozzáří ponuré ulice a v kombinaci s černou jde ruku v ruce.

Tento kabát s koženkovými prvky a ozdobnými zlatými detaily se mi moc líbí. Navíc má kapuci a kožešinku.

Fuchsiová barva je super. Tento kabát mi elegantnější a nebude úplně pro každého, ale třeba se zalíbí právě vám.

4. Pohodlné koženkové nebo kožené boty

Když už ranní teploty padají k 8-10 stupňům, vytahuju své podzimní boty. Oblíbila jsem si jednoduché černé kotníčkové, které můžu kombinovat s různým oblečením. Nejlepší je kupovat nějaké jednoduché, bez zbytečných ozdobných prvků.Tyto pořídíte v Deichmannu za 699 Kč zde



5. Lakovaná kabelka

Konečně můžu vyvětrat lakované kabelky, které přes léto musely ležet na dnu skříně. Mám v zásobě novou velkou burgundy nebo třeba tuto hnědou lakovanou značky Carpisa. 


A jaké kousky máte na podzim rády vy?

5 komentářů:

  1. Ten červený kabát chci!!! :) Je úžasnej :)

    Just Be Yourself

    OdpovědětVymazat
  2. Letos mě také čeká hon na nový kabát (+ kozačky) a fakt se na to netěším. Nejvíce se mi zatím líbily v Mangu, tak uvidíme. A ten červený je opravdu hezký. Jdi do něj! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se hon na kabát a kozačky vydaří. Nakonec jsem ukořistila jeden černobílý kabát v C&A (http://www.c-and-a.com/pl/pl/shop/kobiety/kolekcja/kurtki/kurtka-137518-1.html). Je pěkný a navíc stál 698 Kč, co je super cena :-)

      Vymazat