pondělí 13. října 2014

Ebay nákupy - náhrdelníky s podzimní tématikou

Krásné pondělí přeji!

V posledním týdnu mi do schránky dorazily další náhrdelníky, tentokrát jsem vybírala ryze podzimní, takže pouze kovové a s typickou podzimní tématikou - listy. Myslím, že se skvěle hodí právě do typického zimního počasí. V kombinaci s barvami jako burgundy, zelená nebo petrolejová budou skvělé, co myslíte?



Jakmile jsem uviděla tento hodně masivní a výrazný náhrdelník s listy, musela jsem ho mít. Vydražila jsem jej navíc jen za 35 Kč, takže není co řešit. Vypadá ještě lépe než na fotce a je prostě skvělý. Je starozlatý, navíc v listech můžete vidět trošku tmavé, což mu přidává ještě víc na kráse. 



A druhý kousek jsem pořídila ve stříbrné barvě. Opět to byla láska na první pohled.


Náhrdelník je víceřadý, složený z několika prvků. Základ tvoří stříbrný řetízek s většími očky, na který navazují dvoubarvné řetízky ve stříbrné a černé barvě, které padají a tvoří velmi hezký efekt. Navíc jsou na větším řetízku připevněny lístečky - opět v černé a stříbrné. Super kousek, který se hodí prakticky ke všemu, nejvíc k ležérnějšímu outfitu. Už jsem měla možnost jej vyvětrat a skvěle se nosí. Líbí se mi, jak cinká. Cena byla 30 Kč, opět v aukci. No měla jsem ten den nějaké štěstí :-)



Líbí se vám náhrdelníky s lístky? A co jste ulovily v poslední době vy?






3 komentáře: