pondělí 1. prosince 2014

Brandnooz box - listopad 2014

Po dlouhé době se ozývám s novým příspěvkem, tradičním rozbalováním Brandnooz boxu. Když jsem si přečetla ve čtvrtek první ohlasy, čekala jsem nějakou velkou tragédii. Nakonec jsem z boxu celkem nadšená, i když se nedá označit za nějaký převratný a novinkový.. Ale o tom už vám povím dál :-)



Jak už asi všichni vy, kdo odebíráte box víte, změnili dodavatele. Balíček nedodává PPL, ale "zlatá" Česká pošta. To byl od Brandnooz velký krok zpátky, protože hned s prvním dodaným balíčkem ČP nastaly problémy. Byl čtvrtek, asi půl páté a balík nikde.. Čekala jsem na něj asi 3/4 hodiny doma a sledovala jsem cestu zásilky přes službu sledování, kterou pošta nabízí. A co nevidím, přišla mi SMS a v ní, že jsem nebyla k zastižená - v tom se změnil i status na webu - nezastiženo, uloženo na poště. Žádný telefonát, žádný pokus o spojení a dodání. Chápu, že je pošta v těchto dnech hodně vytížena, Vánoce přece jen klepou na dveře. Ale dostali za své služby zaplaceno, takže snad mají odvést svou práci, no ne? 

Doufám, že Bradnooz si vezme připomínky lidí k srdci a znovu obnoví možnost zasílat balíky přes PPL, s nimi to byla jinačí domluva. Navíc jste si mohli nechat zaslat balík na místo, kde jste dostali svou zásilku hned, nemuseli jste si vystát frontu s "čisýlkem". 


Ale zpět k balíčku, balíček jsem totiž z rukou paní za přepážkou v sobotu dostala, takže jsem se o to víc těšila na následné rozbalování, kde jsem objevila:



Když jsem uviděla v boxu vločky, byla jsem ráda. Tyto jsou jemné a obsahují sušené brusinky. K snídani do jogurtu ideální.


Už poněkolikáté se v boxu objevuje značka Chio, jen vždy v trošku jiném hávu. Tentokrát extra krájené se sweet chili příchuti. Jsou chuťově dobré, jen ne příliš zdravé.


Podruhé tady máme smetanu na vaření bez laktózy. Po minulém fiasku jsem tak trošku skeptická, protože mi nechutnala. Tak nevím, jestli ji využiju. Mentos žvýkačky mám ráda, opět nic nového pod sluncem, protože v boxu už také několikrát byly. Přišly mi ale k chuti a cherry mint příchuť je opravdu lahodná. Rozhodně se po nich v obchodě ještě podívám. 


Nejzajímavější položkou z boxu jsou rozhodně tyto zeleninové těstoviny, které jsou alternativou běžných těstovin. Jsou vyrobeny z rostliny konjac, bez lepku, cukru, tuku a dalších. Ráda ochutnám.


Po ananasovém a meruňkovém džusu z minulých boxů můžeme ochutnat pomerančový. Mexické džusy Jumex budou k dostání v síti obchodů Žabka a Tesco, myslím, že si své příznivce najdou.


Čaj vidím v boxech vždycky ráda, protože jsem obrovský čajomil. I když byla v přivítací kartičce avizována příchuť zázvor - citron, v boxu jsem našla mix citrusů. Asi už na mě nezbylo. Stačila jsem už ochutnat a je dobrý, jen jsem cítila více pomerančů.


Tradiční pískací lízátka zná snad každý, už i já ze svých dětských let. Teď se k jahodové příchuti přidala i kolová. Proč ne, ráda si zase zapískám :-)


Nakonec mi Brandnooz poslal bonus za nasbírané body - Chio Big Pep, které jsem jako malá měla moc ráda. Na mě jsou chuťově výraznější, i když jsou bez glutamátu a dalších zvýrazňovačů chuti.

Celkově jsem za box ráda, i když bych uvítala více novinek. Na druhou stranu se mi líbí, že se mi vším trefili do chuti a vše využiju. Už teď jsem zvědavá na prosincovou edici, která tady bude co by dup.


Líbí se vám listopadový box, nebo patříte mezi zklamané?

1 komentář: