neděle 21. prosince 2014

Vánoční Brandnooz Box - prosinec 2014

Je to k neuvěření, ale už celý rok odebírám tento zelený balíček s jídlem. I když několik edicí moc nestálo za to, tentokrát jsem celkem spokojená. Naštěstí přišel tak, jak měl, i když jsem si pro něho musela další den zajít na poštu. A co jsem v něm tentokrát objevila?





Lízátka Nimm 2 jsem s přítelem hned ochutnali a jsou moc dobrá. Našla jsem v boxu dvě příchuti - jablko-citron a ostružiny. Obě dvě mi moc chutnaly, nebyla to taková ta umělá chuť, naopak dost autentická.



Časopis Apetit mám předplacený a v boxu se objevil jako jedna z položek, která se počítá do celkové hodnoty. To mě trošku zklamalo, přece jen minulý rok byl časopis jako dárek zdarma. Ale nevadí, daruji ho dál..



Gumové bonbony Herba jsem dostala místo piva, protože mám nealkoholický balíček. Minule mi chutnaly, jen chuť zázvoru nebyla tak intenzivní. A to já mám zázvor moc ráda. 



Piškotový dezert od Balconi není nic nového pod sluncem, v obchodech najdete nepřeberné množství těchto dobrot. Tento je prý s nízkotučnou polevou. Chuťově je dobrý, ale kupovat si ho asi nebudu. Stojí 7,50 Kč.

Další jsem našla v boxu energetické žvýkačky značky Bitters, které obsahují kofein. Ten bohužel nemůžu, protože mi nedělá dobře, takže žvýkačky asi ani neochutnám.


Horkou švestku od Megafytu jsem rozbalila hned. Jsem opravdu hodně čajová, takže jsem byla za tento nápoj moc ráda. Na mě je opravdu moc aromatický a kořeněný, hodně mi připomíná svařené víno s aromatem, ono i v popisku obsahuje granulované víno. Chutná moc dobře, jen čajový sáček moc dobře nedrží a měla jsem po vyluhování v hrnku trošku toho koření.


Když jsem v boxu uviděla brusinky, byla jsem nadšená. Máme je rádi nejen ke svíčkové, ale také k domácí kuřecí paštice, je to opravdová lahůdka. Nebo jen tak k masu se hodí. Brusinky prostě můžu. Za ně palec nahoru pro Brandnooz :-)


Speciální mouka na pečení Zlatka obsahuje kromě dvou druhů muk také nějaké kypřidlo, díky kterému pak půjde vaše pečení jedna radost. S těstem se bude mnohem lépe pracovat. Zatím jsem ji nezkoušela, ale určitě na ni přijde řada.



Džusy Jumex už z boxů velmi dobře známe. Tohle je snad třetí, tentokrát s příchutí broskve. Je moc dobrý, chutná jako pravé broskve právě někde utržené. Je sice i dost sladký, ale to zas tolik už těchto nápojů nevadí. Tuto plechovku jsme vypili během chviličky a ráda v budoucnu ochutnám i jiné příchuti.


Poslední je dvojice tyčinek v novém menším balení od Bohemia. Oba druhy znám a občas i koupím, takže jsem si pochutnala. Jedno balení vás vyjde na 5,90 Kč a je tak akorát pro jednu nebo dvě osoby.


P.S. Úplně jsem zapomněla nafotit tatarskou omáčku, kterou jsem ihned hodila do lednice. Ta se myslím neztratí a bude se hodit úplně ke všemu :-)

Celkově z boxu nadšená, protože jsem využila prakticky všechno. Téměř nic mi nebude ležet jen tak a vše najde své uplatnění (až na žvýkačky od Bitters, které mě vůbec nelákají). Už teď se těším na další box, který přijde už za měsíc.

Udělal by vám tento měsíc Brandnooz box radost?

Žádné komentáře:

Okomentovat