sobota 3. ledna 2015

To nej z roku 2014 - kosmetika, jídlo, filmy a bižu

Vítám vás po dlouhé době u dalšího příspěvku. Je tady nový rok 2015 a i když nejsem přílišným zastáncem koukání se zpátky do minulosti, v tomto článku se minulými měsíci zabývat budu. Ráda bych tak trochu zrekapitulovala své oblíbence z různých oblastí.

:: KOSMETIKA ::

Za poslední rok jsem si z dekorativní kosmetiky oblíbila především oční stíny, které moc ráda zkouším. Přibylo spoustu nových paletek stínů, některé jsem si oblíbila více, některé méně. Mezi favority u mě patří rozhodně paletky Makeup Revolution, Makeup Academy a Sleek. Proto jsem vybrala žebříček oblíbenců právě paletek očních stínů.



3. místo - Vintage Romance - Sleek


Na třetí příčce nejoblíbenějších paletek je paletka Vintage Romance od Sleeku, kterou používám velmi ráda, hlavně zlaté a vínové stíny. Krásně se s nimi pracuje a mají máslovou konzistenci, díky které pěkně přilne k oku. Nejméně pigmentovaný stín je úplně vpravo nahoře, u toho mi to ale tolik nevadí, protože ho používám do ohybu oka. Naprosto perfektní paletka, která je super i pro slavnostnější líčení.


2. místo - Romantic Smoked - Makeup Revolution


Druhé místo si zaslouží paletka od nejnovější britské značky Makeup Revolution. Je plná růžových odstínů a barvy se mezi sebou moc pěkně kombinují. Plusem je také béžový stín na ztrácení a poměr třpytivých a matných stínů. Trošku mi vadí jen hranaté "chlívky", přece jen mi vyhovují více kulaté (jako je má Sleek nebo MUA). Skvělá paletka za super cenu.



1. místo - Undress Me Too - Makeup Academy


Absolutním favoritem se minulý rok stala paletka od Makeup Academy Undress Me Too, kterou používám prakticky každý den a její odstíny jsou skvělé. Nejradši mám ty třpytivé stíny, i když rychleji ubývají. 4. stín dole zleva už mám dost na dně, ten je můj nejoblíbenější. Parádní paletka, která si mě naprosto získala. P.S. Používám ji i letos :-)


:: JÍDLO ::

Dobré jídlo je pro mě kapitola sama o sobě. Tyto pokrmy patří mezi mé nejvařenější a tedy nejoblíbenější. Tentokrát se nemůžu rozhodnout, který z nich je lepší, proto bez pořadí. 

Kuřecí na paprice á la Zdeněk Pohlreich


Naprostá lahůdka. Když mě přepadne chuť na křehké kuřecí maso v omáčce, je to jasná volba. Miluju spojení omáčky a těstovin ve tvaru vrtulek. Neskutečná dobrota, kterou můžu kdykoli.

Caprese s kapkou balsamica


Nejrychlejší a nejlahodnější salát? Rozhodně jednoduché caprese z rajčat, mozzarelly a balsamika. Byly doby, kdy jsem ho jedla skoro pořád. Proto mu patří prim mezi nejoblíbenějšími jídly.

Rizoto s kuřecím masem a zeleninou á la Srb


Toto "červené" rizoto s vepřovým nebo kuřecím masem a zeleninou je nejen rychlé, ale také výborné. Vařila jsem ho často, jedla vždy tak tři dny, ale pochutnala jsem si na každém soustu. K tomu nastrouhaný Eidam a dobrý domácí nakládaný okurek. Co víc si přát...

Recept ZDE

:: FILMY ::

Rok 2014 byl dost plodný také na dobré filmy. V kině jsme byli velice často, oba dva jsme totiž s partnerem filmoví nadšenci. Zde jsou mé TOP 3 filmy za uplynulý rok, které měly v roce 2014 premiéru.


 3. místo - Úsvit Planety Opic


Líbila se mi už jednička, takže nebylo pochyb o tom, že půjdeme i na pokračování. Moc pěkně zpracované, místy i dost emotivní příběh s množstvím efektů. Jednička se mi sice líbila více, ale i tak jsem nebyla zklamaná.

2. místo - Divergence


Knižní předlohu jsem nikdy nečetla, ale filmové zpracování se mi líbilo moc. Mám ráda filmy s prvky sci-fi a tento se rozhodně povedl. Už teď se chystám na další pokračování s názvem Rezistence.


1.místo - Hobit: Bitva pěti armád

Hobit: Bitva pěti armád

Naprostou peckou byl poslední film, který jsem v minulém roce viděla - závěrečný díl putování Hobita. Strhující, napínavý, smutný. Prostě měl vše,co má správný film mít. Jen je škoda, že už je konec...


:: BIŽUTERIE ::

Posledním tématem vzpomínání za uplynulým rokem je bižuterie. Mám jí požehnaně, ale vůbec nejnošenějšími kousky byly náhrdelníky. Kolikrát jsem si ani náušnice nevzala, náhrdelník ale nesměl chybět nikdy. Tyto byly ty nej, které jsem si naprosto zamilovala:


Výrazný náhrdelník s čirými skleněnými čirými kameny jsem nosila ke všemu - mikině i různě barevným svetříkům. Je skvělý a má proto své hrdé místo navrchu ve skřínce, abych si ho zase mohla vzít.


Motýlkový řetízek jsem nosila často v létě, kombinovala jsem jej s jednoduchým jednobarevným tílkem. Není vůbec těžký, takže v parném dni byl ideálním zpestřením jinak nudného outfitu. 



Výrazný žlutý kamínkový náhrdelník jsem kombinovala na podzim s modrými svetříky, moc se mi líbí kontrast těchto dvou barev. Je nádherný a nijak těžký a vhodný i k slavnostnějšímu oblečení.


V zimě jsem si absolutně zamilovala ještě výraznější a mohutnější šperky. Černá k ponurému počasí rozhodně patří a proto je dalším oblíbencem tento naprosto nádherný trojúhelníkový přívěšek na proplétaném koženém řemínku. Zaujme na první pohled, proto se hodí k jednoduché mikině nebo zimnímu svetříku. Nosím jej opravdu často, byla by škoda ho nechat jen tak ležet doma :)


Abych to nějak shrnula co se týče osobního života, rok 2014 byl těžký, ale zároveň pěkný. Hodně změn, proher i vítězství, konců i začátků. Ale od toho život je. 

Proto vám všem přeji jen to nejlepší na začátku toho roku dalšího, rok 2015 je prý rokem rovnováhy, tak snad budeme sami se sebou srovnaní a všechny změny a překážky zvládneme. S úsměvem jde všechno lépe, proto vám přeji hodně optimismu. A nezapomínejte, že když nejde o život, nejde prakticky o nic.

4 komentáře:

  1. Mua paletku mam taky a je bozi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To rizoto vypadá moc dobře, najdu tady na blogu na něj recept, abych ho mohla vyzkoušet? :-)
    Ten žlutý náhrdelník vypadá moc dobře a líbí se mi asi nejvíc :-)
    A co se týče filmu, tak Hobit se mi taky moc líbil, miluji fantasy, takže to bylo jasné, jen jsem od toho možná čekala trošičku víc .. Ale to mi nevadí :-)

    Kate's diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Recept na rizoto najdeš zde - http://i-love-bijou.blogspot.cz/2014/05/varime-cervene-rizoto-s-masem-zeleninou.html

      Uvedu ho raději i v článku, nějak jsem na to pozapomněla.. Snad ti bude chutnat, u nás je to naprostá jednička :-)

      Vymazat