neděle 4. ledna 2015

Nové náhrdelníky a řetízky do sbírky - Ebay, Stoklasa

V tomto příspěvku budu věrná obsahu tohoto blogu a mám pro vás fotky další bižuterie, která mi přišla do schránky během listopadu a prosince. Ze všech kousků jsem maximálně nadšená, i když jsem si na některé z nich musela počkat trošku déle. A co jsem si tedy na Ebay objednala tentokrát?



MINI BUBBLE NECKLACE


Už jsem nedoufala, ale nakonec mi po 35 dnech přišel mini bubble necklace v krásné modré barvě ze zlatého kovu. Je moc pěkný a stál mě asi 35 Kč v aukci. Hodí se ke všemu možnému, nejčastěji si ho beru k růžovému svetříku. Mám ráda kombinaci modré a růžové barvy.




SMARAGDOVÝ VÝRAZNÝ NÁHRDELNÍK


Jako druhý vám chci ukázat smaragdově zelený krásný náhrdelník, který je poměrně mohutný. Stál mě okolo 40-50 Kč, už si přesně nepamatuju. Co se dopravy týče, měla jsem ho asi za tři týdny doma. Jsem z něho opět moc nadšená, protože je z kvalitního stříbrného kovu. 




STAROBYLÝ NÁHRDELNÍK S ČIRÝMI KAMÍNKY


Po tomto náhrdelníku jsem na Ebay pokukovala dost dlouhou dobu. Pokaždé jsem přihodila, ale nepodařilo se mi ho vyhrát. Napotřetí to ale vyšlo a tak jsem byla moc ráda. Je ze starobylého kovu a plastových čirých kamínků. Ráda ho nosím k delšímu malinovému svetříku nebo jakémukoli jinak barevnému. Vzhledem k tomu, že je dost neutrální, hodí se prakticky ke všemu. Jsem naprosto spokojená :-)




DIY NÁHRDELNÍK S PŘÍVĚSKEM


Ráda občas zajdu do obchodu s komponenty na výrobu bižuterie (kterou občas také sama vyrábím) a koupím si tam jednoduše stužku nebo řetízek a k tomu pěkný náhrdelník. Je to tak trošku tip i pro vás. Pokud si chcete vyrobit svůj vlastní šperk, neváhejte a podívejte se do korálkárny také. Navštívila jsem obchod Stoklasa, kde najdete nepřeberné množství různých korálků, přívěsků a dalších potřebných věcí k vlastní tvorbě bižuterie.

Zakoupila jsem toto úžasné srdíčko a textilní řemínek se stužkou v černé barvě (zakoupeno vcelku včetně zapínání). Doma připevnila pomocí očka a kleštiček a jednoduchý náhrdelník byl na světě. Hodí se opět ke všemu, je dost romantický a mám jej moc ráda. Celkově mě vyšel na 30 Kč, tolik stály veškeré komponenty.



Jakým šperkům dáváte přednost teď vy, dostaly jste nějakou bižuterii pod stromeček? 


3 komentáře:

  1. Ten modry nahrdelnik je pekny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten modrý se mi líbí nejvíc, ta barva je nádherná :-) !

    Kate's diary

    OdpovědětVymazat