středa 3. prosince 2014

Nákupy zimních statement náhrdelníků z Ebay

Přeji pěknou polovinu pracovního týdne, 

snad jste přežili ledovku ve zdraví a užíváte si předvánoční čas. Jsem tady po nějakém čase s náloží nových náhrdelníků z Ebaye, které už jsem několikrát stačila provětrat v kombinaci se svetříky. Nevím který je můj oblíbenější, jsem z těchto kousků opravdu nadšená. 




Ve skutečnosti je červená více do ruda, bohužel jsou podmínky pro focení hodně špatné... Náhrdelník mi dorazil asi do tří týdnů od objednání (zdá se mi, že poslední měsíce je dodání čím dál pomalejší) a je bezchybný. Líbí se mi textilní "lanko" místo řetízku, takže nechladí a moc dobře se nosí. Jediné jeho mínus je, že kroužky mi občas vytahují očka na svetru. Takže to chce opatrně a očka pořádně pozavírat, pokud máte příslušné nástroje jako já.





Druhý náhrdelník je o něco elegantnější než předchozí. Na první pohled se mi hrozně líbil, škoda jen, že kamínky jsou plastové, takže se mi celkem brzy poškrábal. Ale nejde to zblízka vidět. Obyčejně bývá dost drahý, vydražila jsem si ho asi za 45 Kč. Myslím, že se bude dát dobře kombinovat i teď v zimě. Vzala jsem si ho na sebe s růžovým svetříkem.



A aby toho nebylo málo, v tomto příspěvku mám ukážu i další skvost, který jsem si okamžitě zamilovala. Zaujal více lidí okolo, takže na tom něco asi bude. Je dost extrvagantní, ale prostě úžasný.. No posuďte sami.


Hlavní dominantou tohoto šperku je obrovský přívěšek ve tvaru trojúhelníku, který je kromě velkého černého "kamene" i maličkými kamínky. Nosí se pohodlně díky koženému řemínku. Nebude to asi šálek kávy pro každého, ale právě tím, že je neobvyklý, se mi moc líbí. Nosím ho ráda v kombinaci s bílo-černým chlupatým svetříkem.



Jaké šperky nosíte v zimě rádi vy? 

1 komentář:

  1. nádherné, hlavně ten první je úžasný <3 maxi náhrdelníky jsou na zimu úplně ideální! :)

    OdpovědětVymazat