středa 24. června 2015

I LOVE BIJOU - Letní náhrdelníky z Ebay

Ahoj,

taky už tak netrpělivě vyhlížíte to letní počasí, které ještě před pár týdny u nás panovalo? Jako by se znovu vrátilo jaro a léto si dávalo přestávku. O víkendu by se však mělo oteplit a snad už bude lépe, než tento apríl, který jsme v posledních dnech zažívali.

Už před pár měsíci jsem právě na léto myslela. A to když jsem na Ebay koukala na nějaké nové kousky do mé nemalé sbírky náhrdelníků. No jo, jsem ztracený případ.. opět jsem neodolala a tak mám několik nových přírůstků. Ale od toho by to nebyl blog I Love Bijou. Pojďte se podívat, co jsem koupila tentokrát.


Nevím jak vy, ale v létě upřednostňuji světlé barvy. Tento výrazný náhrdelník v kombinaci bílé, modré a žluté jsem měla vyhlídnutý už dlouho, ale až teď jsem si ho koupila. Je moc hezký a těším se s čím ho zkombinuji (no ještě mě nic nenapadlo) :-)






Dalším novým kouskem je tento hodně výrazný proplétaný náhrdelník v kombinaci modro-oranžové a zlatým kovem. Přímo si žádá nějaké jednoduché oblečení (což bude u mě asi problém, protože můj šatník je spíš barevnou směsicí). No ale i tak ho vidím s jednoduchým tílkem a sukní nebo k jednobarevným šatům.



Už víte, že jsem si oblíbila dlouhé řetízky s přívěskem. Leopardí ještě nemám. I když jsem si podle obrázku myslela, že bude menší, moc se mi líbí. Zajímavý je především v tom, že ten leopardí potisk je vlastně kus nalepené koženky.



A poslední je nejlepší kup, protože mě stál jen 5 Kč. Na obrázku byl kamínek odlišné barvy, což je škoda, ale je jinak zajímavý. Jedná se opět o delší náhrdelník v netradičním starozlatém kovu a umím si ho představit v kombinaci s tmavě modrou barvou.




Jaké doplňky nosíte v létě nejradši vy? Dáváte přednost výrazným šperkům, nebo naopak?

2 komentáře:

  1. ten modrý, druhý v pořadí, náhrdelník je opravdu božský <3

    OdpovědětVymazat
  2. prvé dva sú prenádherné! potom ukáž ako si ich skombinovala :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat