pátek 19. června 2015

Rozbalování Brandnooz boxu - květen 2015

Přeji pěkný pátek,

dnes trošku opožděně přispívám článkem o rozbalování květnového Brandnooz boxu. Celé dva týdny jsme nebyli o víkendu doma, takže jsem neměla chvilku, abych o boxu napsala. Ale na druhou stranu už příští týden se můžeme těšit na další box, takže článek bude o to dřív a snad mi do toho už nic nevleze.


Jako první jsem v boxu našla kečup značky Spak, rovnou ve velkém balení 900 g. Jelikož jsme jen dva a kečup moc nejíme, tak asi podaruju, protože ve spíži mi ještě z minulého roku leží asi tři další kečupy.


A zase džus od Jumex, tentokrát v malém cestovním balení v plechovce, které podle mě není zas tak dobře vymyšlené. Z plechovky se dobře nepije, je lepší si nápoj nalít do skleničky.


Kofeinový nápoj Smarty, který se tváří tak, že je čistě přírodní. Bohužel nic pro mě, takže vypil přítel. Docela mu chutnal, ale asi by si ho jen tak sám nekoupil. Tyto nápoje v boxech moc ráda nevidím, není na nich nic extra.


Za co jsem celkem ráda, to jsou žvýkačky od Chupa Chups Big Babol ve dvou příchutích. Není sice nad klasické žvýkačky s příchutí jablka, které jsem v dětství měla ráda, ale také mi celkem chutnaly. Chuť není tak intenzivní a je spíše jemná.


V boxu mě překvapila polévka od Vitany v pastě, protože jsem ji tam měla už minulý měsíc. Až když jsem viděla obsah jiných boxů, uvědomila jsem si, že ten můj je bez alkoholu. Takže mi doplnili box jinými produkty tak, aby byla hodnota stejná..


... proto i tento čaj od Liptonu, který mi moc chutná, takže jsem ráda, že mám další balení.


Nezbytnosti na grilování - spousta marinád na kuřecí i vepřové maso. Používáme sice vlastní marinády a navíc nemáme gril, ale tak snad se bude někdy hodit, až pojedu domů na Moravu.


Jako poslední je zde další doplnění boxu a náhrada za alko výrobek - tonic od Korunní. Neurazí, ale ani nenadchne.

Celkově box není jedním z nejlepších, jsem trošku zklamaná produkty, které se stále opakují. Ráda bych našla v boxu konečně nějakou čokoládu. Jsem zvědavá, co se objeví v boxu za červen, snad bude alespoň o chlup lepší, než je tento.

Z čeho jste byli nejvíc nadšeni vy? 

1 komentář: