neděle 21. června 2015

I Love Bijou TOP oblíbenci - květen 2015 a 1. výročí blogu

Ahoj, přeji krásný víkend,

jak se všichni máte? Doufám, že si užíváte volno, i když to podle počasí moc růžově nevypadá. Nezdá se mi, že by dnes byl první oficiální letní den, ale co naděláme. Opět jsem tady s oblíbenci (opožděnými) za květen, kdy se mi toho nakupilo o něco víc, než jindy.

Uvědomila jsem si, že v měsíci květnu bylo první výročí tohoto blogu. Sice jsem blog založila už někdy v únoru, ale aktivně jsem přispívala až v dubnu nebo květnu. Ten čas tak šíleně utekl, ani se mi to nechce věřit. A kolik se toho událo.. Dovolená, nová práce, výlety, radosti i starosti.. tak jak to v životě už chodí. 

A co mě nadchlo za uplynulou dobu nejvíc?

BIŽUTERIE


Když je venku přes 30 ve stínu, odkládám výrazné náhrdelníky, které jsou až ke krku. Ani v létě však nevycházím z domu bez šperku a volím něco, co je mi příjemnější - dlouhé řetízky s přívěsky, nejčastěji tyto zoubky. Velmi dobře se kombinují a moc ráda je nosím ke všemu možnému - skvěle doplní třeba každý outfit. Už jste je zde mohli vidět - světlý zoubek stál asi 70 Kč (New Yorker) a mám ho už několik let, černý byl v akci za 30 Kč a také už ho mám dost dlouho.

HUDBA

V měsíci květnu jsem nejvíc poslouchala skupinu Fifth Harmony a také písničky od Becky G, nějak jsem dala stranou své španělsky zpívající oblíbené interprety a oblíbila si tyto písničky s prvky R´n´B. 

Zde menší výběr toho, co se v mém playlistu nejvíc točí:

Becky G - Lovin' so hard

Zalíbila se mi na první poslech, má skvělou melodii a hrozně ráda si ji také zpívám.



Becky G - Can't Stop Dancin'

Když ji slyším, okamžitě si představím, že jsem někde u moře na pláži, popíjím drink a prostě jen tak lenoším u příjemné hudby.



FILM/SERIÁL

Bohužel skončil náš docela oblíbený seriál Forever, takže jsme museli s přítelem hledat náhradu. Volba padla na dost populární seriál Hra o trůny. Zrovna jsme na začátku páté série a seriál mě baví čím dál víc. Je teda dost drsný - samá krev a násilí, ale z příběhu jsem nadšená.

Kromě toho sleduji pořad na Óčku New Look, oblíbenou Ulici a také Výměnu manželek, která však není tak dobrá jak předešlé série. Těším se moc na českého MasterChefa, už probíhají castingy, tak snad to bude stát na podzim za to. V USA zrovna začala vysílat 6. řada, takže si zkrátím čekání díváním se na verzi s Gordonem Ramsayem. Také se díváte?


KOSMETIKA


Nejpoužívanější paletkou za poslední měsíce se stala moje nová Sleek paletka I-divine Candy, kterou jsme si pořídila v březnu k narozeninám. Patří k těm nejbarevnějším, co ve své sbírce mám a musím říct, že od té doby málokdy sáhnu po jiné. Vůbec nejoblíbenější barvičkou je druhý a třetí stín dole zleva v kombinaci s tmavě fialovou matnou. Vypadají na oku skvěle. Co se týče výdrže, po celém dni se začínají na oku trochu slévat, ale bez použití báze.



RADOSTI

V květnu jsme absolvovali výlet do Drážďan, kde jsem si koupila několik věcí. Kromě návštěvy Primarku (kde jsem si pořídila jen jednu věc) jsme stihli také obejít potraviny a zakoupit sladkosti, které u nás nemají a také nějakou tu kosmetiku. Chtěli byste mini recenzi na kosmetiku p2, od které jsem si pořídila několik věcí? 


Copak jste prožili a oblíbili si v měsíci květnu vy?

2 komentáře:

  1. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. tyto zoubky jsou moc pěknými řetízky :)

    OdpovědětVymazat