neděle 16. srpna 2015

I Love Bijou TOP oblíbenci - léto 2015

Ahoj,

přeji krásný víkend. Všem, kteří mají volno a prázdniny, aby si je co nejvíc užívali a těm pracujícím zase, aby jim práce šla od ruky a rychle utíkala. Dvoutýdenní dovolená docela rychle utekla a já se po odpočinku opět vrátila do práce. Ta vedra byla neskutečná, to teda ano. Těším se, až se aspoň trošku ochladí - hned se bude lépe fungovat. Jakpak jste se měli vy?

Chci se omluvit, že už dlouho nebyl žebříček oblíbenců - je to z prostého důvodu - nebyl čas a bohužel nemám k dispozici ani techniku - takže dnes bohužel pouze fotky z mobilu.

Za takovou dobu jsem nastřádala o něco více oblíbenců než kterýkoli jiný měsíc, takže aspoň budou tito oblíbenci o něco výživnější než jindy. Které věci se tedy staly v letních měsících mými největšími společníky? Tady jsou..

BIŽUTERIE



Nejde o novinky, ale i když mi tento náhrdelník leží ve sbírce asi rok, vytáhla jsem ho až toto léto - moc se mi líbí v kombinaci s modrou a bílou.




K jednobarevnému outfitu se zase skvěle hodí tento krásný barevný kamínkový dlouhý náhrdelník ve zlatém kovu. 


KOSMETIKA



Zdroj foto: Kosmetikavelkoobchod.cz

Udělala jsem si radost a před dovolenou zakoupila novou Sleek paletku. Nemůžu si pomoct, ale právě paletky od této značky jsem si oblíbila nejvíc. Mají velmi pěknou skladbu jednotlivých stínů, jsou velmi elegantní, krásně pigmentované a navíc většina z nich je třpytivá - jsem ta, která má třpytky moc ráda.

Bohužel jsem nenafotila sama, protože nemám zrovna foťák k dispozici. Ale pokud budete chtít, nachystám recenzi jednotlivých paletek stínů od Sleek, které mám zakoupeny.

Můžu ale už teď říct, že paletka je bezvadná a používám ji od té doby velmi ráda. Je totiž přímo ideální do teplých letních večerů a hraje všemi barvami západu slunce. Doporučila bych ji spíše těm, kteří nemají teplý podtón pleti - teplé barvy mají tendenci dělat oči unavenými, ale to vše se dá trošku zkorigovat přidáním černé barvičky.

Paletku jsem si vzala s sebou na dovolenou a rozhodně nelituji výběru - hodila se mi na každý den. Zakoupit můžete na mém oblíbeném eshopu Makeup Shop - www.makeupshop.cz, kde je za skvělou cenu 269 Kč.

HUDBA

Co se týče písniček, našla jsem v létě spoustu nových oblíbených písniček. Stále si ráda poslechnu skupinu Fifth Harmony, oblíbenou zpěvačku Kristinu nebo písničku různých interpretů vytvořenou na propagaci Kolumbie.

Fifth Harmony - Like Mariah




Kristina - Viem lebo viem

Ani nevím, proč jsem ji neobjevila dřív. Kristinu poslouchám hodně a velmi jsem si ji oblíbila. Písnička Viem lebo viem je prostě úžasná a ta harmonika...



FILM A TV

Z filmů jsem toho moc neviděla, protože mě z novinek nic moc nezaujalo.

Moc ráda jsem koukala na seriál Mistresses (Milenky) z americké produkce, aktuálně 3. řadu. Pokud máte rádi trošku dramatické příběhy se špetkou humoru ve stylu Zoufalé manželky, třeba se vám budou Milenky líbit. Já jsem po dlouhé době z nějakého seriálu nadšená a těším se na další pokračování.



JÍDLO A PITÍ




V parném počasí jsem si absolutně zamilovala různé zeleninové saláty - tento je italský v kombinaci s kuřecím masem a parmskou šunkou v naší oblíbené restauraci ...


a tento s vepřovou panenku a bramboráčky v nově objevené restauraci Trojský vrch...


A aby toho nebylo málo, doma jsem experimentovala se surovinami a vyrobila salát z ledového salátu s rajčátky, nektarinkou a plísňovým sýrem. Dresink jsem udělala z olivového oleje, octa balsamico, trošky cukru a soli a pepře. To je jeden z mých nej, které se hodí absolutně ke všem druhům salátu.


RADOSTI

Těch radostí bylo v létě spousta, už hlavně díky letní dovolené v Chorvatsku, která se letos neskutečně povedla a hrozně jsem si ji užila, i když cesta byla velmi vyčerpávající. Nemůžu si pomoct, ale Chorvatsko je prostě moje srdeční záležitost :-)


Kromě cesty do Chorvatska jsme pár dní po dovolené absolvovali také výlet do německé Žitavy - mimochodem v těch největších vedrech. Nevybrali jsme si zrovna nejlepší počasí na cestování, ale i tak se mi v městečku docela líbilo. Škoda jen, že jsme nenašli obyčejnou restauraci a za pouhou polévku jsme s těžkým srdcem dali skoro 4 EURa.

Věděla jsem, že v Žitavě najdu drogerii DM, takže bylo jasné, že si pár věcí odsud pořídím - článek s nákupy najdete brzy na blogu. Nemohli jsme vynechat ani Kaufland, kam jsme tedy s přítelem tak tak došli v tom pekelném vedru (6 km v nohách). Cestování vlakem je v tomto případě dost nepraktické a pokud zde budete mít cestu, doporučuji auto (které bohužel nemáme).



Copak jste si oblíbili v létě vy? A kde jste byli na dovolené?


4 komentáře:

  1. ten červený řetízek je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  2. V tom vedru jsem si také zamilovala saláty, jedla jsem je skoro pořád :)

    Aussie Review

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se ani moc teplého v tom parnu jíst nedalo, navíc je to hodně zdravá varianta oběda :-)

      Vymazat