středa 2. září 2015

Rozbalování Brandnooz boxu - srpen 2015

Ahoj,

po dvou měsících přináším recenzi na Brandnooz box, tentokrát srpnovou verzi. V červenci jsem box neodebírala já, ale nechala jsem ho poslat rodině ke spotřebování, protože jsme zrovna jeli do Chorvatska. Nakonec mi domů přišel ještě Best of box, který jsem si nakonec naštěstí stihla vybrat, jelikož ještě týden ležel na poště.

Toto vydání mě opravdu moc potěšilo, ale pěkně popořádku...



V tomto boxu převažují pochutiny a sladkosti pro děti, ale kdo z nás není uvnitř stále dítětem a rád si občas nezamlsá. Své si však najdou myslím i ostatní.


Jako první jsem z boxu vytáhla sladkosti - novinky od značky Pedro, která je proslulá svými žvýkačkami. Všechny cukrovinky vypadají lákavě - Veselí špuntíci, Kolové pendreky i Tutti frutti pásky. Zatím jsem nemohla vyzkoušet.


Rybičky se sezamem mám moc ráda. Tyto jsou od českého výrobce Vest a už teď se na ně těším. Jako slaná pochoutka k televizi je to dobrá volba :-) Obyčejně koupíte za 16 Kč, navíc 20 % gratis.


Čaje mám v boxu ráda, protože jsem opravdový čajař a moje skříňka je plná k prasknutí. Značku Megafyt znám z lékárny, tutu variantu však ne. Ráda ochutnám, i když za cenu 54 Kč mi to přijde trošku moc. Výhodou je, že můžete čaj připravit zastudena i klasicky za tepla.


Čistá ananasová šťáva stojí 27,90 Kč a určitě se u mě neztratí. Už jsem stačila ochutnat a byla moc dobrá. Jen nevím, jestli bych si ji sama koupila. Už jsem ji v obchodech viděla i v jiných variantách.


Patřím k těm, kteří mají pudinky rádi. Nejradši tedy ještě když je vlažný, s piškoty, ovocem a nějakým sirupem. Mňam. Box nám nabízí ochutnat retro variaci čokoláda višeň, která už podle toho názvu vypadá dost slibně. Určitě někdy vyzkouším, navíc je to tak snadné na přípravu.


Lupínky Fitness znám a kdysi jsem si je párkrát koupila - nekupuji pravidělně hlavně kvůli ceně, která mi přijde zbytečně vysoká (89,90 Kč). Díky boxu můžu ochutnat variantu přírodních celozrnných lupínků bez čokolády a dalších příkras s o 30 % menším obsahem cukru. Jelikož zbytečně nesladím, jsem za to moc ráda.


Svíčková omáčka a Kuře na paprice ve vaničkách - podobně jako polévky - jsou horkou novinkou v sortimentu značky Vitana. Hodí se hlavně v případě, kdy nemáte doma dost času a potřebné suroviny, takže pouze ohřejete, přidáte pár surovin a přílohu a máte hotovo. Pro malou domácnost zajímavá novinka. I když jsem trošku zaujatá proti těmto výrobkům, někdy vyzkouším.


Jako poslední z boxu lovím velké balení kečupu Spak, který mi poslali místo piva. Kečup příliš nepoužívám a navíc mám ještě jedno balení ve špajzu, rodině ale udělá jistě radost :-)

Když to vezmu suma sumárum, tento box se opravdu hrozně povedl. Po delší době snad nejlepší box, kéž by to tak bylo každý měsíc, to bych byla moc spokojená.

Chtěli byste i vy vyzkoušet box za zvýhodněnou cenu 99 Kč? Stačí při objednávce zadat tento kód:

XTXZ6VU2T8

Zvýhodněná cena 99 Kč je pouze na první brandnooz box v rámci předplatného "nezávazně spolu". Předplatné můžete kdykoli zrušit k 5. dni v měsíci. 


Co říkáte na srpnovou edici Brandnooz boxu? 

1 komentář: