pondělí 14. září 2015

RECENZE: Paletka Sleek Sunset

Ahoj,

přeji úspěšný start do nového pracovního a školního týdne, aby se vám vyvedlo vše, na co sáhnete. Po delší době jsem tady s pondělním recenzním okénkem. Tentokrát jsem opět neodolala a před několika měsíci pořídila další paletku očních stínů mé oblíbené značky Sleek. Tato paletka mě zaujala především hnědými a načervenalými odstíny, které jsem u jiných paletek nenašla.


Paletka už dle názvu obsahuje odstíny v barvách západu slunce. Až na černý stín jsou všechny třpytivé a krásně máslovité konzistence a úžasně lesklé. Jsem ráda, že třpytky nejsou velké, ale každý stín je perleťový.


Jednotlivé stíny popořadě, nejsou pojmenované. Stíny trošku práší (nejvíc asi žlutý a pod ním ten světlý - právě tento je na tom s pigmentací asi nejhůř). Ale i tak je využitelný. Líbí se mi, že paletka obsahuje také černý stín, kterým můžete dosáhnout krásného kouřového efektu v jakékoli intenzitě.

Vzhledem ke škále barev je paletka vhodná jak na den, i na noc - ať už se rozhodnete ji využít v létě nebo na podzim. Právě teplé barvy jsou přímo podzimní a tak se nemusíte bát, že vám s příchodem chladnějších dnů bude paletka Sunset ležet jen tak ve sbírce ladem.


Teplé barvy nemusí sice sednout všem barevným typům, ale s použitím jemné linky a s přidáním kapky černé do vnějšího koutku nebudou oči působit uplakaným dojmem.

Celkově jsem ze Sunset nadšená, už se stala mou oblíbenou a na dovolené jsem nepoužívala žádnou jinou. Jednotlivé odstíny se mezi sebou skvěle kombinují a můžete tak docílit velmi svěžího looku.

Pokud tedy váháte, zda si tuto paletku pořídit, jednoznačně doporučuji :-)


Tak co myslíte, stane se paletka Sunset i vaším favoritem na nadcházející podzim?





5 komentářů:

  1. Tak to jsou nádherné barvičky :) Paletky od Sleek mám ráda

    OdpovědětVymazat
  2. Pigmentace je nadherna.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. krásná paletka, taková podzimní :) sleek je pro mě jedničkou, stíny dlouho vydrží a jsou moc kvalitní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sleek mám veľmi rada, celkom pekná paletka :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  5. Pekna kombinacia farieb.Oranžová v strede je najkrajšia.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat