středa 16. září 2015

I Love Bijou - nové náhrdelníky z Ebay

Ahoj, jak se dneska máte?

Už docela dlouho tady nebyla nějaká bižuterie, co myslíte? A tak jsem si pro vás připravila přehled nových kousků, některých . To protože jsem některé z nich zapomněla nafotit, a tak na ně došlo až teď. Jsou tady však i nové úlovky, které se u mě ohřály jen chvilku..



I když mám ve sbírce už dva svítivě žluté náhrdelníky, podobný mi chyběl. Sestra si kdysi objednávala tento v bílo-krémové variantě a když jsem ho tedy uviděla ve žluté, byla volba jasná. Je mi líto, že jsem ho ještě neprovětrala, přitom už ho mám doma několik měsíců. Cenu si bohužel přesně nepamatuji, ale bylo to asi okolo 40 Kč.


Zde v detailu - zlatý kov, třpytivé kamínky a hodně zajímavé žíhané žluté korálky.


Jako další vám ukážu tento romantický náhrdelník, který popravdě na obrázku vypadal lépe než ve skutečnosti. Ty dolní části totiž vypadaly spíše do krémova, přitom jsou čistě bílé. I tak je moc hezký, i když zatím nevím s čím jej zkombinovat. Stál si okolo 30 Kč.


Zde v detailu - někde je maličko kápnuto lepidla, naštěstí je ale průhledné, takže běžným okem nepostřehnutelné. S čím byste ho nosily vy?


Hrozně mě zaujal tento ethno náhrdelník z kovu stříbrné barvy s korálky - ale jakmile mi dorazil, byla jsem trošku zklamaná. Na fotce vypadal totiž docela mohutně a přitom je ta ozdobná část velmi malá a jen nenápadná. I tak je ale řetízek moc krásný a také kvalitní. Cena asi okolo 40 Kč.



A teď přejdeme k těm kouskům, které mě nadchly úplně nejvíc:


Jako první přináším tento překrásný světle modrý kamínkový náhrdelník. Už na fotce vypadal úžasně a nezklamal mě ani když jsem ho doma rozbalila. Kupovala jsem si jej za plnou cenu (okolo 70 Kč), což se mi málokdy tedy stane, protože většinou dražím.


Zde v detailu - barva odpovídá. Jednotlivé kamínky se také krásně lesknou.


A poslední perlička na konec - krásný dlouhý náhrdelník ve tvaru klíčku, který má na sobě třpytivé kamínky. Cenu byste asi neuhodli, protože je naprosto bezkonkurenční - tento skvost jsem si totiž vydražila za pouhé 4 Kč :-) Myslím, že se stane mým velkým oblíbencem, už díky snadnému kombinování.



Čím jste si udělali radost v poslední době vy? Jaká je vaše oblíbená podzimní bižuterie?

5 komentářů:

  1. Ten svetle modry je nadherny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. What a great blog post my Dear !:) I really like all news from you :)
    Please help me with collaboration and clickHere <3

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluji náhrdelníky :) Nosila bych je nejraději pořád

    OdpovědětVymazat
  4. Já miluji náhrdelníky :) Nosila bych je nejraději pořád

    OdpovědětVymazat