neděle 4. října 2015

Brandnooz box - září 2015

Ahoj,

přeji pěknou, i když trochu zamračenou neděli. Jsem tady s každoměsíčním rozbalováním zeleného boxu s jídlem, který odebírám už od jeho počátku tady v ČR. Copak jsem v něm našla tentokrát?



Celý box - je dost pestrý a na své si přijde každý.


Korunní extra - perlivá minerální voda s 10% podílem ovocné šťávy - dostala jsem příchuti broskev a černý rybíz. Moc tyto minerálky nepiju, ale chuťově jsou moc dobré - ochutnala jsem tedy zatím druhou variantu.


Jako čajoholika mě moc potěšilo, že jsem v boxu našla Lipton černý čaj s růžovými květy. Čaje můžu kdykoli a kdekoli, černý sice piju méně, ale občas si ho s chutí dám. 


Když jsem uviděla v boxu tuto novinku od Racia, chlebíčků, které jím už od nepaměti (od mala :-)), docela mě zarazila chuťová kombinace kopru a smetany, protože jsem toho bála. Ale zbytečně. Chuť je opravdu dobrá a moc zajímavá, souhra kopru a smetany je supr. Asi si je někdy koupím :-)


Novinka od Mentos - žvýkací bonbony Popins s ovocnou příchutí - padla za vlast hned. Jsou moc dobré (na můj vkus jen něco sladší, snesla bych méně), i když mi připadaly dost podobné konkurenčním Skittles co se nápadu týče.


 Kořenící směsi na tradiční mexické pokrmy jsem již měla možnost ochutnat - Taco verzi (na mě byla moc výrazná, protože extra nekořením). Jsem moc zvědavá i na Fajita - někdy určitě zkusím.


Koření od Kotányi jsem dostala jako bonus za body - zatím jsem neochutnala, mám v plánu podarovat :-) Koření Tomato mix bude supr třeba do špagetové omáčky.


Nejdražší položkou záříjového boxu je mléko Alpro, což je sójové mléko určené primárně dětem. Trošku se jich děsím, protože sója nepatří mezi mé nejoblíbenější věci. Ale snad se odhodlám ho zkusit. Je dost drahé, takže by mě nenapadlo si ho vůbec kupovat (85 Kč), díky boxu ho zkusit můžu.


Tatarská omáčka značky Spak (měli jsme možnost ochutnat už jejich kečupy) mě nijak moc nenadchla. Dali jsme si ji s rodinou k obědu na brambory a bohužel měla tak nějak nevýraznou chuť, že jsme sáhli raději po naší oblíbené Hellman´s. Sama bych si nekoupila, třeba budete mít jiný názor.

Tak a jsme na konci - celý obsah boxu jsem už odtajnila a za sebe můžu říct, že vůbec nebyl špatný. Minulé vydání se mi líbilo o něco více, na druhou stranu jsou tady opravdu různorodé potraviny a spousta novinek k ozkoušení.

Jak se líbil zářijový box vám? Co byste rádi ochutnali?



2 komentáře:

  1. Alpro je moja srdcovka :) asi nie je žiadny produkt ,ktorý by mi od nich nechutil. Najlepšie je asi mandľové mlieko :)
    Moja giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Ty Racio musím vyzkoušet.. Nejraději mám rajčatové :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat